ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: ερώτημα ενός αδαούς

Ναι σε αυτό έχεις δίκιο .
Άλλα εδώ μπορώ να πω ότι όταν πιστεύεις σε κάτι και το αγαπάς πραγματικά
δύσκολα ξενερώνεις .
Και έχω την εντύπωση ότι δεν έχουμε ξενερώσει , έστω και βασικός πυρήνας .
Μου αρέσει αυτό που κάνω και θα το κάνω όσο αντέχω .
Τώρα εάν θα εξαρτάται και δουλεία μου από αυτό θα το κάνω ακόμα καλύτερα
αν και τώρα έχω κάνει ορισμένα πράγματα .

Υ.Γ. Και δεν έχω και πτυχίο πληροφορικής , οικονομικά έχω σπουδάσει ;-)

O/H Konstantinos Margaritis έγραψε: