ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: ερώτημα ενός αδαούς

"Dimitrios Α. Adamos" wrote [edited]:

> Και τότε ποια αντισταθμιστικά οφέλη υπόσχεται η ιδιότητα "μη
> κερδοσκοπικός", από τη στιγμή που μόνο η γραφειοκρατεία για την
> τακτοποίηση του νομικού πλαισίου υποθέτω πως συνεπάγεται ένα σημαντικό
> (και όχι μόνο χρηματικό) κόστος, ενώ τα έσοδα "μένουν στα ταμεία για
> πάντα";

χμμμ... το ερώτημα είναι "γιατί μη κερδοσκοπικός";
γιατί αν δεν ήταν:
- δηλώσεις στην εφορία (και φορολόγηση)
- ασυμβίβαστη η συμμετοχή πολλών ατόμων και φορέων
- χάσιμο εμπιστοσύνης ("τα κάνετε για να κερδίσετε λεφτά")
- πιθανή μελλοντική αλλαγή πορείας ("οι εταίροι θέλουν κέρδη")

πάντως δε νομίζω ότι η γραφειοκρατεία είναι πολύ χειρότερη
στη μια από την άλλη περίπτωση.  χάλια παντού...

--
-- zvr --