ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: ερώτημα ενός αδαούς

Dimitris Tsigos wrote [edited]:
> Η διάκριση μεταξύ σωματείου και εταιρείας πρέπει να γίνει ξεκάθαρη διότι
> είναι πολύ, πολύ σημαντική για να αντιμετωπιστεί ως λεπτομέρεια. Το σωματείο
> είναι ένας ανοιχτός οργανισμός ενώ μια εταιρεία, κλειστός.

γενικά ναι (και το υπαινίχθηκα με το "στο σωματείο μπαίνουν-βγαίνουν"),
αλλά εξαρτάται από τα καταστατικά.

> Στο σωματείο δεν μπορείς να εμποδίσεις να γραφτεί κάποιος που έχει δικαίωμα

όχι, εξαρτάται από τα καταστατικό

> Στο σωματείο είσαι υποχρεωμένος να κάνεις εκλογές και να εκλέγεις διοίκηση

όχι, εξαρτάται από τα καταστατικό

προφανώς όποιος πραγματικά ενδιαφέρεται να μάθει τι ισχύει
σε αυτά που αναφέρονται στην κουβέντα πρέπει να συμβουλευθεί
(έμπειρους) δικηγόρους.

για παράδειγμα, εγώ νομίζω ότι σύμφωνα με το Ν.2081/1992,
τα Επιμελητήρια είναι επαγγελματικές οργανώσεις με μορφή ΝΠΔΔ
και η συμμετοχή σ΄ αυτές των επαγγελματιών του οικείου κλάδου είναι,
από το νόμο, ***υποχρεωτική***, εφ΄ όσον οι τελευταίοι θέλουν
να εξασκήσουν νόμιμα το επάγγελμά τους.
Απαγορεύεται δε από το Νόμο η χρήση από οποιασδήποτε άλλης μορφής
ένωσης προσώπων ο τίτλος του Επιμελητηρίου ή της Επιμελητηριακής
ή παραπλανητικής ορολογίας στον τίτλο της.

αλλά δεν είμαι δικηγόρος :-)

--
-- zvr --
    | H eytyxia den exei enoxes |       zvr [ at ] zvr [ dot ] gr

πλοήγηση μηνυμάτων