ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: b.ook.gr ανοιχτός διαγωνισμός e-book reader.

  • Subject: Re: b.ook.gr ανοιχτός διαγωνισμός e-book reader.
  • From: Konstantinos Margaritis <markos [ at ] codex [ dot ] gr>
  • Date: Thu, 3 Dec 2009 11:52:01 +0200
On Thursday 03 December 2009 11:33:08 Angelos Karageorgiou wrote:
> Γρίνια, γρίνια, γρίνια, και μόνο το ότι κάποιος ενδιαφέρεται να
> δημιουργήσει τοπική έστω και ελλειμματική τεχνογνωσία θα έπρεπε να σας
> κάνει να χοροπηδάτε. Ειδικά τους opensourcάδες που υποτίθεται οτι το
> άμεσο ωφελιμιστικό* κέρδος δεν τους ενδιαφέρει και τόσο άμεσα.

Ως γκρίνια (όχι γρίνια) τον εξέλαβες εσύ τον προβληματισμό μου; Προφανώς δεν
κατάλαβες καν τι ρώτησα.

> Είναι μια καλή ευκαιρία να δούμε εαν τα λεφτά που έχω ξοδέψει για τα
> hardware labs του κάθε πανεπιστημίου μπορούν να αποδώσουν έστω και ενα
> μισο κακό PCB και τα software labs , να φτιάξουν ενα tablet linux
> distribution με ένα reader έστω για για scanned σελίδες. Για να κάνω την
> αρχή σας προσφέρω τον κώδικα απο τον png viewer μου που είναι γραμμένος
> σε Java. Ψάξτε για το project rautor στο sourceforge.

Το project ζητάει PDF viewer όχι PNG, η διαφορά είναι όση ενός symbolic text
analysis software και της grep. Αλλά ούτε και αυτό είναι το πρόβλημά μου.  Όσο
για τα hardware labs των πανεπιστημίων, συγγνώμη δεν είχα καταλάβει ότι
πρόκειται περί ακαδημαϊκού project! Είχα την αφελή εντύπωση ότι ζητήθηκαν
προτάσεις από επαγγελματίες (όχι δεν θεωρώ τον εαυτό μου επαγγελματία hardware
designer ούτε καν apprentice δεν είμαι, τώρα μαθαίνω, αλλά ρώτησα
επαγγελματίες όμως).

> Τα λεφτά φαίνονται λίγα αλλά είναι ακριβώς 15Κ παραπάνω από ότι είχατε
> σαν ευκαιρία να κερδίσετε πριν ανακοινωθεί αυτή η ενέργεια. Εκτός και
> εάν φυσικά η ρητορεία περί του αυτοδίκαιου της ανικανότητας παραγωγής
> είναι οικονομικά αποδοτικότερη για κάποιους.

Το ξαναλέω δεν είναι (μόνο) τα λεφτά το θέμα. Ο χρόνος είναι πολύ λίγος, και
το project θα έπρεπε να διασπαστεί σε tasks. Άλλο το case design, άλλο το
board design και άλλο το software design.