ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: διαγραφή απο mail list

Γιατί δεν βάζετε απλά ένα φίλτρο όπως είχα ξαναπεί παλιά? Και εγώ ένα φίλτρο
έχω βάλει και διαβάζω τα Email της Λίστας αυτής μόνο όταν θέλω, όταν έχω
χρόνο και όταν έχω κέφι... Τόσο δύσκολο είναι? Αν έχετε παρατηρήσει ποτέ δεν
έχω γράψει κάτι σχετικό με τα θέματα της Λίστας, επειδή ακριβώς είμαι *
άσχετος* και δεν έχω να προσθέσω τίποτα στα θέματα που θίγονται. χοχοχο.
Ευχαριστώ.