ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: b.ook.gr ανοιχτός διαγωνισμός e-book reader.

  • Subject: Re: b.ook.gr ανοιχτός διαγωνισμός e-book reader.
  • From: Konstantinos Margaritis <markos [ at ] codex [ dot ] gr>
  • Date: Mon, 21 Dec 2009 12:22:18 +0200

On Dec 21, 2009, at 12:14 PM, Nikos Roussos wrote:
Πρακτικά ο διαγωνισμός γίνεται στα πρότυπα αρχιτεκτονικού διαγωνισμού, όπου οι προτάσεις περιλαμβάνουν αναλυτικά σχέδια (cad ή/ και 3d) και μετά την ολοκλήρωση του όποιος πήρε το 1ο βραβείο καλείται να επιβλέψει/υλοποιήσει την πρόταση του.

Δεν ξέρω πόσο καιρό κάνουν οι αρχιτέκτονες να παρουσιάσουν τα σχέδιά τους, μπορώ να σε διαβεβαιώσω όμως ότι δεν υπάρχει κανένας Electronics Engineer που να μπορεί σε 2 μήνες να σχεδιάσει πλήρες motherboard :) Εκτός αν ψάχνετε τον νέο Mozart του EE, οπότε σε αυτήν την περίπτωση ναι όντως έχετε βάλει αρκετά ψηλά τον πήχη :P.

Ομοίως και στο διαγωνισμό για τον e-book reader, απαιτούνται ολοκληρωμένες προτάσεις για συμμετοχή στον διαγωνισμό, έστω κι αν η τελική υλοποίηση γίνει μετά την ολοκλήρωση του.

Ολοκληρωμένη πρόταση != Ιδέα. Αποφασίστε. Είναι διαγωνισμός ολοκληρωμένων προτάσεων ή ιδεών. Με συγχωρείς αλλά μου δίνεις την εντύπωση ότι δεν έχετε καταλάβει τι ακριβώς ζητάτε.

πλοήγηση μηνυμάτων