ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: diagrafi

Νίκο , πολλά ζητάς !!!
Ορισμένες φορ ίδιοι δεν το ξέρουν πως να μάθουν τα παιδιά τέτοια πράγματα .
Υπάρχουν και χειρότερα σαν εκείνη την ιστορία με Αμερικανίδα δασκάλα που
μάλωσε το μαθητή επειδή έδειχνε στους συμμαθητές του το Linux .
Υπάρχει και συγκεκριμένο παράδειγμα για αυτό και όχι ένα άλλα φαντάζομαι
πολλά .
Θες και ακόμα χειρότερα , από ένα εκπαιδευτικό ίδρυμα :
Απαίτηση να παραδίνουν τις εργασίες οι φοιτητές  μόνο σε docx φορμάτ όχι
καν σε doc δεν τα δέχονται  .
Και εσύ μιλάς για απλή εγγραφή / διαγραφή σε λίστα .

O/H Νίκος Αλεξανδρής έγραψε: