ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: Ανοιχτο λογισμικο: Να ξεκινησουμε απο το λογισμικο;]

  • Subject: Re: Ανοιχτο λογισμικο: Να ξεκινησουμε απο το λογισμικο;]
  • From: Nick Kossifidis <mickflemm [ at ] gmail [ dot ] com>
  • Date: Sun, 27 Dec 2009 18:51:25 +0200
Στις 27 Δεκεμβρίου 2009 5:17 μ.μ., ο χρήστης Yannis Tsop
<ogiannhs [ at ] gmail [ dot ] com> έγραψε:
> Ε, όχι δα!
>
> Γιάννης Τ.
>
> ΥΓ: Μήπως έτυχε να διαβάσετε την πρόταση της ΕΠΕ για το μαθητικό υπολογιστή?
> Μήπως έτυχε να διαβάσετε τις ανακοινώσεις της ΕΠΕ για τη συμφωνία με την Μ$?
> κ.α.

Και που ήταν η ΕΠΕ σε όλα τα υπόλοιπα ?
http://www.ffii.gr/ms-gov-agreement

Που ήσασταν όταν ψάχναμε funding για να στείλουμε τη κυβέρνηση στο
δικαστήριο για τη σύμβαση ?

που ήταν η ΕΠΕ όταν τρέχαμε για το OOXML ?
που ήταν η ΕΠΕ όταν τρέχαμε για το telecoms package ?
που ήταν η ΕΠΕ όταν τρέχαμε για το IPRED2 ?

απλά συνυπογράφετε, δεν τρέχετε κάποιο θέμα, οφείλω να ομολογήσω
βέβαια ότι είστε οι μόνοι συνδικαλιστές που ξέρω που κάνουν έστω και
αυτό το αυτονόητο και είναι αρκετά θετικό αλλά δε σημαίνει ότι
ασχολείστε με το ΕΛΛΑΚ.  Εντάξει το τι λέμε προς τα έξω (και σας έχω
στηρίξει κατά καιρούς αν κάνεις μια βόλτα πχ. στο forum του AWMN και
στην ημερίδα πληροφορικής στο CSD στο Ηράκλειο γι' αυτή σας τη δράση)
αλλά όχι και να δουλευόμαστε μεταξύ μας...

πότε κάνατε κάποιο σεμινάριο ή κάποιο συνέδριο ΕΛΛΑΚ ?
πότε συμβάλατε σε έργο ΕΛΛΑΚ ?
πότε πήρατε πρωτοβουλίες για την προώθηση του ΕΛΛΑΚ στη πράξη ?

Μου φαίνεται ότι θυμάστε το ΕΛΛΑΚ όποτε σας συμφέρει...

Με τα λόγια δε γράφεται ο κώδικας...

Anyway δεν αξίζει να χαλιόμαστε χρονιάρες μέρες, χρόνια πολλά και
κάντε ότι καταλαβαίνετε, μη περιμένετε όμως να τρώμε ότι μας πετάτε
και να μη λέμε και τίποτα.

--
GPG ID: 0xD21DB2DB
As you read this post global entropy rises. Have Fun ;-)

πλοήγηση μηνυμάτων