ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: Ανοιχτο λογισμικο: Να ξεκινησουμε απο το λογισμικο;]

  • Subject: Re: Ανοιχτο λογισμικο: Να ξεκινησουμε απο το λογισμικο;]
  • From: Faidon Liambotis <paravoid [ at ] debian [ dot ] org>
  • Date: Sat, 02 Jan 2010 19:00:11 +0200
Yannis Tsop wrote:
> Συγγνώμη για την καθυστέρηση στην απάντηση. Πρώτα από όλα θέλω να
> αναφέρω ότι η ΕΠΕ είναι μια ένωση η οποία δεν έχει υπαλλήλους ούτε
> επιχορηγείται από οποιονδήποτε. Άρα μιλάμε για ένα σύνολο από μέλη που
> εθελοντικά δουλεύουν για την ένωση. Αυτά για να απαντήσω αναλυτικά στα
> παρακάτω:
Η συζήτηση είναι, κατά την άποψη μου, way off-topic για το θέμα και το
χαρακτήρα της λίστας.

Θα μπορούσε ενδεχομένως η ΕΠΕ να φτιάξει μια έως ν mailing list(s) ώστε
οι ενδιαφερόμενοι να μπορούν να γραφτούν εκεί και να ανοίξουν συζητήσεις.

Ίσως από την άλλη να είμαι ο μόνος που ενοχλείται από τέτοια threads, τι
λένε οι υπόλοιποι;

Φ.