ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: Ανοιχτο λογισμικο: Να ξεκινησουμε απο το λογισμικο;]

  • Subject: Re: Ανοιχτο λογισμικο: Να ξεκινησουμε απο το λογισμικο;]
  • From: Yannis Tsop <ogiannhs [ at ] gmail [ dot ] com>
  • Date: Sat, 02 Jan 2010 18:40:38 +0200
Συγγνώμη για την καθυστέρηση στην απάντηση. Πρώτα από όλα θέλω να αναφέρω ότι η ΕΠΕ είναι μια ένωση η οποία δεν έχει υπαλλήλους ούτε επιχορηγείται από οποιονδήποτε. Άρα μιλάμε για ένα σύνολο από μέλη που εθελοντικά δουλεύουν για την ένωση. Αυτά για να απαντήσω αναλυτικά στα παρακάτω:

Nick Kossifidis wrote:
Που ήσασταν όταν ψάχναμε funding για να στείλουμε τη κυβέρνηση στο
δικαστήριο για τη σύμβαση ?
Εδώ μαζί σας, αλλά η ΕΠΕ δεν έχει οικονομικούς πόρους που να τις επιτρέπουν να συμβάλει οικονομικά σε αυτή την κίνηση.
που ήταν η ΕΠΕ όταν τρέχαμε για το OOXML ?
που ήταν η ΕΠΕ όταν τρέχαμε για το telecoms package ?
που ήταν η ΕΠΕ όταν τρέχαμε για το IPRED2 ?
Η ΕΠΕ έχει πάρει θέση για τα ζητήματα που αφορούν στο ανοικτό λογισμικό, τις πατέντες κ.λ.π. Ενδεικτικά μπορείς να δεις και την επιστολή που έχει σταλεί στον ΕΛΟΤ για το θέμα με το OOXML.
απλά συνυπογράφετε, δεν τρέχετε κάποιο θέμα, οφείλω να ομολογήσω
βέβαια ότι είστε οι μόνοι συνδικαλιστές που ξέρω που κάνουν έστω και
αυτό το αυτονόητο και είναι αρκετά θετικό αλλά δε σημαίνει ότι
ασχολείστε με το ΕΛΛΑΚ.  Εντάξει το τι λέμε προς τα έξω (και σας έχω
στηρίξει κατά καιρούς αν κάνεις μια βόλτα πχ. στο forum του AWMN και
στην ημερίδα πληροφορικής στο CSD στο Ηράκλειο γι' αυτή σας τη δράση)
αλλά όχι και να δουλευόμαστε μεταξύ μας...
Η ΕΠΕ δεν μπορεί να γράφει κώδικα. Τώρα πόσα μέλη της είναι ενεργά στις κοινότητες ανοικτού λογισμικού ούτε το γνωρίζει, ούτε το ελέγχει, αλλά επιτρεψέ μου να σου πω ότι γνωρίζω πολλούς από εμάς που ασχολούμαστε με το ανοικτό λογισμικό.
πότε κάνατε κάποιο σεμινάριο ή κάποιο συνέδριο ΕΛΛΑΚ ?
Συμμετείχαμε σε διάφορα συνέδρια, δυστυχώς η ΕΠΕ δεν διενεργεί σεμινάρια, ούτε έχει διοργανώσει οποιοδήποτε συνέδριο λόγω έλλειψης πόρων, αλλά μπορώ να σου πω ενδεικτικά ότι εγώ προσωπικά έχω επικοινωνία με το σύλλογο φοιτητών του τμήματος που έχω αποφοιτήσει για να γίνουν κάποια σεμινάρια σε Linux. Επιπλέον συμμετέχουμε στην εταιρεία ΕΛ/ΛΑΚ.
πότε συμβάλατε σε έργο ΕΛΛΑΚ ?
πότε πήρατε πρωτοβουλίες για την προώθηση του ΕΛΛΑΚ στη πράξη ?
Πολλές φορές. Όχι ως ΕΠΕ όμως, ως άτομα. Η ΕΠΕ δεν έχει ως σκοπό την ανάπτυξη ΕΛΛΑΚ, είναι όμως από τους βασικούς της στόχους η διάδοσή του.
Μου φαίνεται ότι θυμάστε το ΕΛΛΑΚ όποτε σας συμφέρει...

Με τα λόγια δε γράφεται ο κώδικας...
Ούτε από ενώσεις γράφεται κώδικας. Ο κώδικας γράφεται από άτομα, είτε εθελοντικά, είτε επί πληρωμή. Η ΕΠΕ έχει μόνο εθελοντές οι οποίοι δεν κυκλοφορούν με ταμπελάκια ΕΠΕ.

Anyway δεν αξίζει να χαλιόμαστε χρονιάρες μέρες, χρόνια πολλά και
κάντε ότι καταλαβαίνετε, μη περιμένετε όμως να τρώμε ότι μας πετάτε
και να μη λέμε και τίποτα.
Καλή χρονιά, αλλά και εγώ δε μπορώ να τα ακούω χωρίς λόγο. Στο κάτω κάτω το ΕΛΛΑΚ δεν πάσχει στον κώδικα ή στην ποιότητα, αλλά στην αποδοχή του από τους χρήστες και στη διάδοσή του. Η ΕΠΕ εκεί μπορεί να συμβάλλει και το κάνει! Η ΕΠΕ προσπαθεί να προωθήσει το ΕΛΛΑΚ στην εκπαίδευση και τη δημόσια διοίκηση και φαίνεται από τις προτάσεις που κάνει κατά καιρούς. Αν θες να την κρίνεις για αυτό, όχι για το πόσες γραμμές κώδικα κάνει submit, γιατί αυτό μια ένωση δεν μπορεί να το κάνει.

Γιάννης Τ.

πλοήγηση μηνυμάτων