ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: Save MySQL

On 02 Ιαν 2010, at 5:36 μ.μ., Kostas Boukouvalas wrote:

> ...και εγώ αυτό είπα σε μια άλλη λίστα. Αλλά ξέρεις, οι περισσότεροι
> admins/users σκέφτονται (και έχουν δίκιο σε κάποιο βαθμό) με την εξής
> λογική: "που να κάνω τώρα αλλαγές, τι καλά που ήταν τόσο καιρό"... ή
> "να πάρει. δηλαδή θα μείνω με την παλιά έκδοση και η βάση μου θα
> φαίνεται σα παλιατζούρα σε 2 χρόνια; δε λέει".
>
> Ξαναλέω, έχουν δίκιο σε μεγάλο βαθμό. Το γεγονός αυτό όμως δε μειώνει
> τη σημασία αυτού που λέμε.

Όντως πιστεύω πως ο φόβος της αλλαγής είναι το θέμα εδώ.
Από την άλλη, είναι μια πρώτης τάξης ευκαιρία ΝΑ ΜΗ κλαιγόμαστε που θα κλείσει αλλά (όσοι ενδιαφέρονται) ας το στηρίξουν κάνοντας fork.
Και αν δε μπορεί κάτι να στηριχθεί από τη κοινότητα, ε τι κρίμα, ας επιβιώσει ο ισχυρότερος.
Αν όλοι αυτοί που υπογράφουν, έβαζαν απλά το λιθαράκι τους, δε νομίζω πως θα είχε πρόβλημα επιβίωσης. Απλά συνηθίζουν να κλαίγονται και να περιμένουν ΑΛΛΟΙ (π.χ. εδώ μια εταιρεία) να βγάλει το φίδι από την τρύπα.

Επιπλέον, αν κατάλαβα καλά, μιλάνε για μια πιο ελαστική άδεια. Μα όταν έβλεπαν πως δεν υπήρχε linking exception, γιατί τη χρησιμοποιούσαν;
Αν δεν τους κάλυπτε, γιατί να μη χρησιμοποιούν (θα το πω ξανά) την BSD PostgreSQL;

Αν παρόλα αυτά η GPL (και η κάθε GPL) δεν είναι αρκετή και το παραδεχόμαστε, ε τότε μήπως τελικά το όλο open source εγχείρημα είναι απλά μια φούσκα, για να κάνει ο stallman το κομμάτι του;
(προφανώς πιστεύω πως ΕΙΝΑΙ αρκετό και πως ΔΕΝ είναι για να κάνει κάποιος το  κομμάτι του, προς αποφυγήν παρεξηγήσεων!)