ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: Save MySQL

...και εγώ αυτό είπα σε μια άλλη λίστα. Αλλά ξέρεις, οι περισσότεροι
admins/users σκέφτονται (και έχουν δίκιο σε κάποιο βαθμό) με την εξής
λογική: "που να κάνω τώρα αλλαγές, τι καλά που ήταν τόσο καιρό"... ή
"να πάρει. δηλαδή θα μείνω με την παλιά έκδοση και η βάση μου θα
φαίνεται σα παλιατζούρα σε 2 χρόνια; δε λέει".

Ξαναλέω, έχουν δίκιο σε μεγάλο βαθμό. Το γεγονός αυτό όμως δε μειώνει
τη σημασία αυτού που λέμε.