ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: Save MySQL

Dimitris Glezos wrote:
> Υπάρχει ειδική ενότητα που εξηγεί γιατί (κατά τη γνώμη της ομάδας του
> Monty) το GPL δεν είναι αρκετό.
>
>   http://helpmysql.org/el/theissue/gplisnottheanswer
>
> Το GPL είναι πολύ ισχυρό, εξασφαλίζει τη βιωσιμότητα ενός στιγμιοτύπου
> του κώδικα, ενός tarball. Δεν εξασφαλίζει το μέλλον ενός ολόκληρου
> έργου.
Ας μην επαναλαμβανόμαστε. Έχει συζητηθεί ξανά στην παρούσα λίστα πως
υπάρχει και η αντίθετη άποψη στο συγκεκριμένο ζήτημα· άποψη που έχει
αντίστοιχο αριθμό υποστηρικτών, μεταξύ των οποίων και μεγάλα ονόματα,
π.χ. ο Eben Moglen.

Θα πρότεινα σε οποιαδήποτε/οποιονδήποτε προτού υπογράψει το petition να
αφιερώσει αρκετό χρόνο στο να διαβάσει και κατανοήσει όλες τις απόψεις
και σχηματίσει άποψη μόνη/ος της/του.

Άσχετο, αλλά αναρωτιέμαι ποιός έχει κάνει τον εξελληνισμό της
συγκεκριμένης σελίδας. Xωρίς να έχω διάθεση να την/τον προσβάλλω, έχει
κάνει ορισμένα χονδροειδέστατα λάθη. Γράφει με τεράστια γράμματα
«υπέγραψε την ψηφοφορία»· η προστακτική *δεν* παίρνει αύξηση, είναι

Είναι μια καλή ευκαιρία για όποια/ον στηρίζει το campaign να συνεισφέρει
κατά το ελάχιστο έναν ορθογραφικό, γραμματικό και συντακτικό έλεγχο των
κειμένων του website :)

Φιλικά,
Φαίδων