ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: {Spam?} Re: Kalesma - http://labs.opengov.gr/

> Μανώλη, η λίστα δεν είναι χώρος να μας διαφωτίσεις για τα πολιτικά σου
> -ή μάλλον κομματικά, ω ναι είναι *τόσο* obvious- πιστεύω. Αν δε
> συμφωνείς πες το και πρότεινε κάτι καλύτερο. Αν δεν εισακουστείς τότε
> μαζί σου, αλλά η άσκοπη γκρίνια είναι ακριβώς αυτό: άσκοπη. Έλεος,
> επίσης.
>
> Καλή χρονιά
>
> Κώστας

Κώστα,

καλή χρονιά και σε σένα (και σε όλους)

Από πού είναι τόσο φανερά τα "κομματικά" μου πιστεύω δεν το κατάλαβα
ακριβώς, αλλά τέλος πάντων.

Παρακαλώ, να μην παρεξηγθώ. Δεν έχω ΚΑΜΜΙΑ διάθεση και δεν πρόκειται να
εμπλακώ σε μια αδιέξοδη πολιτική συζήτηση, γιατί έχω επαρκή επίγνωση του
ότι οι πολιτικές μου θέσεις δεν έχουν κανένα κοινό τόπο με αυτές που
εμφορούν όσους ονειρεύονται "δημοκρατικές κρατικές ηλεκτρονικές
υπηρεσίες".

Απλά πιστεύω ότι αξίζει να αναδεικνύεται ανάγλυφα αυτή η διαφορά πολιτικής
λογικής και αυτό είναι κριτική και όχι γκρίνια. Κριτική βάσιμη που είμαι
βέβαιος ότι απηχεί την διάθεση και άλλων. That's all.