ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: WebGIS ΛΑΚ

(
Συγγνώμη αν επιμένω στο bottom posting
)

Pano Voudouris wrote:
> Κύριε Αλεξανδρή,
> Η πρώτη και εύκολη απάντηση είναι- δεν έχω ιδέα! Η εφαρμογή αναπτύχθηκε σε
> Visual Studio και C# (ναι, χρησιμοποιώντας εργαλεία Μ$, ζητώ συγγνώμη! :-)

Ευχαριστώ για την απάντηση. Τη "συγγνώμη" και βέβαια δεν μπορώ να την...
αποδεχτώ ;-)  Δεν τίθεται θέμα συγγνώμης, ειλικρινά.

Κάθε τόσο που ενημερώνομαι για εφαρμογές που γράφουν έλληνες το χαίρομαι
πραγματικά. Κρίμα όμως (έτσι το αντιλαμβάνομαι) που δεν είναι cross-platform
ευθύς εξ' αρχής η εφαρμογή (ακόμη περισσότερο επειδή σχετίζεται άμεσα με ένα
OSGeo project).

> Και εγώ το έχω ακούσει το Moonlight αλλά δεν το έχω χρησιμοποιήσει ποτέ.
> Σύμφωνα με την ιστοσελίδα του (http://www.mono-project.com/Moonlight)
> πάντως:
>
> Moonlight is an open source implementation of Silverlight
> (http://silverlight.net), primarily for Linux and other Unix/X11 based
> operating systems.

Μπορεί κάποιος να μας διαφωτίσει αν αξίζει τον κόπο η προσπάθεια μέσω
Moonlight;

> Ευχαρίστως να βοηθήσουμε όποιον έχει τη διάθεση να ασχοληθεί με το porting!
>
> Όσο για τη μετάφραση του GIS στα ελληνικά: "Μεγάλωσα" (στο πανεπιστήμιο) με
> αυτόν τον ορισμό -Γεωγραφικά Συστήματα Πληροφοριών (ΓΣΠ) που βέβαια είναι
> και η "ακριβής" μετάφραση του αγγλικού όρου.

Δεν μπορώ να προσποιηθώ ότι δεν "μεγάλωσα" και εγώ (στο πανεπιστήμιο) με αυτόν
τον ορισμό. Κάποτε, ένας ειλικρινής επιστήμονας μου υπέδειξε (και τον
ευχαριστώ γι' αυτό) ότι "ίσως" είναι λάθος αυτό (στην προκειμένη ο ορισμός για
τον οποίο γίνεται λόγος) που απροβλημάτιστα δεχόμαστε ως σωστό ;-)

> Ή άλλη εκδοχή ήταν Γεωγραφικά
> Πληροφοριακά Συστήματα (ΓΠΣ). Αυτούς τους δύο όρους έχω δει και σε όποια
> ελληνικά papers έχω διαβάσει. Πολύ πιθανόν βέβαια να είναι και οι δύο
> λάθος! Το "Συστήματα Γεωγραφικών Πληροφοριών" ακούγεται όντως πιο σωστό
> αφού αυτό κάνουν αυτά τα συστήματα: διαχειρίζονται γεωγραφική πληροφορία.

Είμαι της γνώμης ότι και οι δύο ορισμοί (ΓΣΠ και ΓΠΣ) αποτυγχάνουν να
προσδιορίσουν ορθά το εν λόγω αντικείμενο. Ακριβώς, πρόκειται για _συστήματα_
τα οποία διαχειρίζονται γεωγραφικές (γεωγραφικά σημασμένες) πληροφορίες (ήτοι:
ΣΓΠ).

Φιλικά, Νίκος