ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: Fwd: Announcing Fedora 13

*+οο.*
*ΜΑΚΡΑΝ το καλύτερο Mail της Λίστας. (από όσα μειλάκια έχω διαβάσει τον
σύντομο καιρό που είμαι μελάκι)*
*Φίλε υποκλίνομαι στο ταλέντο σου!!!
Best of the Best. Top Of The Tops.
Πες μας τι πίνεις και δε μας δίνεις και τέτοια.*
*Respect.*
*
*
*Μια ερώτηση μόνο: Άσε με να το προωθήσω σε καμμιά 2300 επαφές,
Pleeeeeeeeeeeeeeeeeeeaseeeeeeeeee?? :) 8)*

*Εσύ παιδί μου χαραμίζεσαι!* Το σενάριο ήταν πιο έξυπνο από όλη την υπόθεση
του 6χρονου Lost. Πλάκα κάνουμε?
Έπρεπε να σε έχει ανακαλύψει η Εταιρία και πρέπει να γυριστεί το Mail σου σε
διαφήμιση για το Debian.
Άκου κεί: *"Μπορείς να με φωνάζεις απλά Ντεμπ."
**"Ξερεις **πως τον λενε".*
ΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ
*Unπαίχταble.*
*Εγώ μπορώ να σε φωνάζω απλά Θεό?? 8) ;-P*