ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: Απορία σχετικά με η-διευθύνσεις

(αυτό από λάθος πήγε μόνο off-list)

Christos Ricudis wrote:

> [...]

Nikos Alexandris:

Christos Ricudis wrote:
> Για σενα που λεγεσαι Νικος Αλεξανδρης, ενα σχετικα ευκολο ονομα στον
> δυτικο κοσμο, ειναι ευκολο. Η γενικη περιπτωση δεν ειναι. Ρωτα τον
> Shivahmabrayanan Chandrashekar εαν του αρεσει το mail του και ποσοι το
> εχουν γραψει λαθος. Για να μην αναφερω τον 陳-李 黃. Η λυση των
> subdomains, και εισαγει μια επιπλεον ελευθερη μεταβλητη, και μερικες
> φορες δε μπορει να αντικατοπτριστει εσωτερικα σε ολα τα συστηματα.
>
> Δεν λεω οτι δεν υπαρχουν λυσεις, λεω οτι δεν ειναι τοσο προφανεις οσο
> φαινονται με την πρωτη ματια, και απαιτουν αρκετα προσεκτικο σχεδιασμο.

Είναι αυτονόητο ότι είναι (πιο) δύσκολο να σκεφτεί κανείς λύσεις για
προβλήματα που δεν γνωρίζει (π.χ. εγώ που δεν γνωρίζω το σχετικό αντικείμενο
και δεν ζω στη χώρα του 1+ δισ.). Έκανα λάθος για το πόσο περίπλοκο μπορεί να
είναι. Άρα καλώς ρώτησα για να ενημερωθώ.

Δηλαδή, στην Ελλάδα, είναι απλά θέμα πρακτικής λύσης ή άγνοιας το να δίνουν οι
διαχειριστές userids nalexan(s) και cricudi(s) (που μπορεί να θυμίζουν και
φάρμακα);

Πάντως, μια κίνηση για normalisation της ονοματοδοσίας θα έχει ισχυρότατο,
συμβολικό βέβαια, (αντι-)κτυπο σε πολλές δυτικο-ευρωπαϊκές χώρες. Είναι ζήτημα
ψυχολογίας. Θα μας αντιμετώπιζαν με μεγαλύτερη σοβαρότητα, με μεγαλύτερη
διάθεση για διάλογο (διότι σήμερα έχει, άδικα κατά τη γνώμη μου, στοχοποιηθεί
κάθε έλληνας/ελληνίδα).

Νίκος