nikos [ dot ] alexandris [ at ] uranus [ dot ] uni-freiburg [ dot ] de> wrote: > >>> θα έχει ισχυρότατο, > >>> συμβολικό βέβαια, (αντι-)κτυπο σε πολλές δυτικο-ευρωπαϊκές χώρες. Είναι > >>> ζήτημα ψυχολογίας. Θα μας αντιμετώπιζαν με μεγαλύτερη σοβαρότητα, με > >>> μεγαλύτερη διάθεση για διάλογο (διότι σήμερα έχει, άδικα κατά τη γνώμη > >>> μου, στοχοποιηθεί κάθε έλληνας/ελληνίδα). > Είναι σοβαρό τώρα να λες ότι έχει ΣΤΟΧΟΠΟΙΗΘΕΙ κάθε Έλληνας και Ελληνίδα > επειδή κόβουμε στα ιδρύματα τα όνόματα στις διευθύνσεις email? Δυσκολεύομαι να καταλάβω πως συνδέεται η παρένθεση στην οποία έγραψα "(διότι σήμερα έχει, άδικα κατά τη γνώμη μου, στοχοποιηθεί κάθε έλληνας/ελληνίδα)" αποκλειστικά με το ερώτημα που αρχικά έθεσα και την σκέψη ότι πιθανότατα θα τύχει πιο σοβαρής αντιμετώπισης μια άλλη πρακτική που αφορά στην ονοματοδοσία user-id. > Έχουμε λύσει > όλα τα προβλήματα και μας έμενε αυτό. Είναι σαν να λες ότι στοχοποιήσαι > επειδή οι γονείς σου σε φωνάζουν Νίκο και όχι Νικόλαο. > > > Προφανώς και αναφέρω ένα μη καθολικό normalisation αλλά κάτι που μπορεί > > να είναι χρήσιμο στον ακαδημαϊκό χώρο, έστω ως επιλογή. > > Btw επειδή μένω σε δυτικο-ευρωπαϊκή χώρα, όχι σε κέντρο-ευρωπαϊκή όπως > εσύ, σε ενημερώνω ότι στην δυτικο-Ευρώπη τo δυτικό-ευρωπαϊκό ίδρυμα που > είμαι μου έδωσε το e [ dot ] mouzeli [ at ] a-very-western-european-university [ dot ] edu > (χωρίς επιλογή). Μάλιστα μερικοί πιο κουρασμένοι καθηγητές, έχουν κόψει το > mail τους στα απολύτως απαραίτητα: τα αρχίκά τους. Παραλίγο δηλαδη να έχω > email σαν egm [ at ] a-very-western-european-university [ dot ] edu. > > > Ναι, υπάρχει η τάση του "κανονισμού" σε πολλές πτυχές της καθημερινότητας > > εδώ, καθώς και σε άλλες δυτικο-νοτιο-ευρωπαϊκές χώρες. Δεν είναι όμως > > εύστοχη η γενικευμένη θεώρηση ότι όλα ρυθμίζονται κανονιστικά και κατ' > > επέκταση τα συμπεράσματα περί διακρατικών σχέσεων. Κάθε άλλο. > > > > Ναι, εδώ έχουν διαφορετική νοοτροπία (κυρίως σε ό,τι αφορά τις > > διαπροσωπικές σχέσεις) και μια ευσυνηδεισία που στηρίζεται συχνά σε > > προστίματα. Και μια αδιαφορία/άγνοια που αφήνει ανενόχλητη την πολεμική > > βιομηχανία να "παχαίνει" εις βάρος των φτωχών του κόσμου. > > > > Όμως, η Γερμανία είναι μια χώρα με 80+ εκ. και όχι 10+ εκ. Και παρά > > τούτο, οι πόλεις τους έχουν "ανθρώπινες" υποδομές. Στην τελική θα το > > βρεις το δίκιο σου (παρά του ότι και εδώ ο νεποτισμός και τα σκάνδαλα > > δεν λείπουν). Η αριστερά είναι περισσότερο ενωμένη παρά χωρισμένη. Και > > οι φοιτητές όταν κάνουν κατάληψη είναι όλοι μαζί στο πανεπιστήμιο, > > κοιμούνται εκεί, μαγειρεύουν και αναδεικνύουν τα όποια προβλήματα με > > μουσική, θέατρο και πολλά άλλα εντυπωσιακά εγχειρήματα. > > Πραγματικά αυτό του κουσούρι που έχετε οι ανθέλληνες-Έλληνες όπου σταθείτε > και όπου βρεθείτε να λέτε συνέχεια στο εξωτερικό κάνουν Χ και στην Ελλάδα > είμαστε Ούνοι και κάνουμε το Ψ, έχει καταντήσει *αστείο*. Είναι άδικο το "ανθέλληνες-Έλληνες" αν αναφέρεται έμμεσα προς εμένα. > Ειδικά δε όταν > τελειώσει η λίστα με τα σωστά και valid επιχειρήματα, πιάνετε ότι χαζομάρα > σας κατέβει (πχ το παρόν thread, πχ τα φαγητά στην Ελλάδα είναι βαριά κτλ > κτλ), η οποία πιθανώς είναι παράγωγο περισσευούμενου ελεύθερου ευρωπαϊκού > χρόνου. Και εδώ είναι αυθαίρετη η πρόταση αυτή. Κάποιος που δε με γνωρίζει έχει άδικο αν εννοεί ότι έχω περισσεύομενο ελεύθερο χρόνο. > Έχουμε πολλά στραβά, το ξέρουμε, αλλά δεν είναι όόόόλα στραβά. Πιθανόν να υπάρχουν πολλοί που τα θεωρούν όλα στραβά. Όχι όμως εγώ. Πως προέκυψε αυτό; Νίκος > Στην τελική > δεν έχει σημασία πως έχει μία τυχαία κατάσταση αλλά τι έχουμε κάνει εσύ και > εγώ για να την αλλάξουμε. Και όχι, οι email διευθύνσεις στα ιδρύματα δεν > είναι "πρόβλημα". > > -effie