ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: Απορία σχετικά με η-διευθύνσεις

nikos [ dot ] alexandris [ at ] uranus [ dot ] uni-freiburg [ dot ] de> wrote:

> Είναι σοβαρό τώρα να λες ότι έχει ΣΤΟΧΟΠΟΙΗΘΕΙ  κάθε Έλληνας και Ελληνίδα
> επειδή κόβουμε στα ιδρύματα τα όνόματα στις διευθύνσεις email?

Δυσκολεύομαι να καταλάβω πως συνδέεται η παρένθεση στην οποία έγραψα
"(διότι σήμερα έχει, άδικα κατά τη γνώμη μου, στοχοποιηθεί κάθε
έλληνας/ελληνίδα)"

αποκλειστικά με το ερώτημα που αρχικά έθεσα και την σκέψη ότι πιθανότατα θα
τύχει πιο σοβαρής αντιμετώπισης μια άλλη πρακτική που αφορά στην ονοματοδοσία
user-id.

> [...]
> είμαι μου έδωσε το  e [ dot ] mouzeli [ at ] a-very-western-european-university [ dot ] edu
> (χωρίς επιλογή). Μάλιστα μερικοί πιο κουρασμένοι καθηγητές, έχουν κόψει το
> mail τους στα απολύτως απαραίτητα: τα αρχίκά τους. Παραλίγο δηλαδη να έχω
> email σαν egm [ at ] a-very-western-european-university [ dot ] edu.

> Πραγματικά αυτό του κουσούρι που έχετε οι  ανθέλληνες-Έλληνες όπου σταθείτε
> και όπου βρεθείτε να λέτε συνέχεια  στο εξωτερικό κάνουν Χ και  στην Ελλάδα
> είμαστε Ούνοι και κάνουμε το Ψ, έχει καταντήσει *αστείο*.

Είναι άδικο το "ανθέλληνες-Έλληνες" αν αναφέρεται έμμεσα προς εμένα.

> Ειδικά δε όταν
> τελειώσει η λίστα με τα σωστά και valid επιχειρήματα, πιάνετε ότι χαζομάρα
> σας κατέβει (πχ το παρόν thread, πχ τα φαγητά στην Ελλάδα είναι βαριά κτλ
> κτλ), η οποία πιθανώς είναι παράγωγο περισσευούμενου ελεύθερου ευρωπαϊκού
> χρόνου.

Και εδώ είναι αυθαίρετη η πρόταση αυτή. Κάποιος που δε με γνωρίζει έχει άδικο
αν εννοεί ότι έχω περισσεύομενο ελεύθερο χρόνο.

> Έχουμε πολλά στραβά, το ξέρουμε, αλλά δεν είναι όόόόλα στραβά.

Πιθανόν να υπάρχουν πολλοί που τα θεωρούν όλα στραβά. Όχι όμως εγώ. Πως
προέκυψε αυτό;

Νίκος

πλοήγηση μηνυμάτων