ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: Απορία σχετικά με η-διευθύνσεις

  • Subject: Re: Απορία σχετικά με η-διευθύνσεις
  • From: effie mouzeli <manji [ at ] hellug [ dot ] gr>
  • Date: Sun, 04 Jul 2010 23:37:03 +0100
 When the date was 7/4/10 10:21 pm, "Nikos Alexandris"
 <nikos [ dot ] alexandris [ at ] uranus [ dot ] uni-freiburg [ dot ] de> wrote:

> [...]

Είναι σοβαρό τώρα να λες ότι έχει ΣΤΟΧΟΠΟΙΗΘΕΙ  κάθε Έλληνας και Ελληνίδα
επειδή κόβουμε στα ιδρύματα τα όνόματα στις διευθύνσεις email? Έχουμε λύσει
όλα τα προβλήματα και μας έμενε αυτό. Είναι σαν να λες ότι στοχοποιήσαι
επειδή οι γονείς σου σε φωνάζουν Νίκο και όχι Νικόλαο.

> Προφανώς και αναφέρω ένα μη καθολικό normalisation αλλά κάτι που μπορεί να
> είναι χρήσιμο στον ακαδημαϊκό χώρο, έστω ως επιλογή.

Btw επειδή μένω σε δυτικο-ευρωπαϊκή χώρα,  όχι σε κέντρο-ευρωπαϊκή όπως εσύ,
σε ενημερώνω ότι στην δυτικο-Ευρώπη τo δυτικό-ευρωπαϊκό ίδρυμα που είμαι
μου έδωσε το  e [ dot ] mouzeli [ at ] a-very-western-european-university [ dot ] edu (χωρίς
επιλογή). Μάλιστα μερικοί πιο κουρασμένοι καθηγητές, έχουν κόψει το mail
τους στα απολύτως απαραίτητα: τα αρχίκά τους. Παραλίγο δηλαδη να έχω email
σαν egm [ at ] a-very-western-european-university [ dot ] edu.

> [...]
> αδιαφορία/άγνοια που αφήνει ανενόχλητη την πολεμική βιομηχανία να "παχαίνει"
> εις βάρος των φτωχών του κόσμου.
>
> Όμως, η Γερμανία είναι μια χώρα με 80+ εκ. και όχι 10+ εκ. Και παρά τούτο, οι
> πόλεις τους έχουν "ανθρώπινες" υποδομές. Στην τελική θα το βρεις το δίκιο σου
> (παρά του ότι και εδώ ο νεποτισμός και τα σκάνδαλα δεν λείπουν). Η αριστερά
> είναι περισσότερο ενωμένη παρά χωρισμένη. Και οι φοιτητές όταν κάνουν κατάληψη
> είναι όλοι μαζί στο πανεπιστήμιο, κοιμούνται εκεί, μαγειρεύουν και
> αναδεικνύουν τα όποια προβλήματα με μουσική, θέατρο και πολλά άλλα εντυπωσιακά

Πραγματικά αυτό του κουσούρι που έχετε οι  ανθέλληνες-Έλληνες όπου σταθείτε
και όπου βρεθείτε να λέτε συνέχεια  στο εξωτερικό κάνουν Χ και  στην Ελλάδα
είμαστε Ούνοι και κάνουμε το Ψ, έχει καταντήσει *αστείο*. Ειδικά δε όταν
τελειώσει η λίστα με τα σωστά και valid επιχειρήματα, πιάνετε ότι χαζομάρα
σας κατέβει (πχ το παρόν thread, πχ τα φαγητά στην Ελλάδα είναι βαριά κτλ
κτλ), η οποία πιθανώς είναι παράγωγο περισσευούμενου ελεύθερου ευρωπαϊκού
χρόνου.

Έχουμε πολλά στραβά, το ξέρουμε, αλλά δεν είναι όόόόλα στραβά. Στην τελική
δεν έχει σημασία πως έχει μία τυχαία κατάσταση αλλά τι έχουμε κάνει εσύ και
εγώ για να την αλλάξουμε. Και όχι, οι email διευθύνσεις στα ιδρύματα δεν
είναι "πρόβλημα".

-effie

πλοήγηση μηνυμάτων