ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: Απορία σχετικά με η-διευθύνσεις

  • Subject: Re: Απορία σχετικά με η-διευθύνσεις
  • From: Dimitris Leventeas <mydimle [ at ] gmail [ dot ] com>
  • Date: Wed, 7 Jul 2010 11:34:16 +0300
On Wednesday 07 July 2010 09:31:24 Christos Ricudis wrote:
> Εγω παλι δε θα τρομαζα τοσο αν το text file περιειχε ολοκληρο τον
> πληθυσμο, γιατι δε μπορεις να μην να αναρωτιεσαι με ποσα αλλα πιθανα
> κριτηρια εκτος απο το "αλφαβητικα" θα μπορουσες να επιλεξεις μονο τον
> μισο. Π.Χ. το αγαπημενο μου query ειναι το
> "(gender=f)&(age>18)&(age<38)&(income>100000)&(color=purple)"

Ίσως και να κάνω λάθος, αλλά εμένα μου φαίνεται φυσιολογικό από την στιγμή που
υπάρχουν τηλεφωνικοί κατάλογοι ελεύθερα διαθέσιμοι [1] στον καθένα.

[1] http://www.dsanet.gr/Epikairothta/Nomothesia/n3431_06.htm (Άρθρο 48)

Δημήτρης Λεβεντέας
--
Εμπειρία είναι μια τσατσάρα που σου δίνει η ζωή αφού χάσεις τα μαλλιά σου

πλοήγηση μηνυμάτων