ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: Απορία σχετικά με η-διευθύνσεις

(Κι αυτό πήγε από απροσεξία μόνο off-list, apologies)

xpapad [ at ] gmail [ dot ] com wrote:
> [...]

Nikos Alexandris:

Giorgos Keramidas:
> [...]

> μια τέτοια ακριβώς σύμβαση ονοματολογίας είναι και το gkeramidas@host
> και το keramida@domain και το giorgos [ dot ] keramidas [ at ] other [ dot ] host και το
> stud1456 [ at ] university [ dot ] host και το ΑΦΜ που έχεις και το ΑΜΚΑ που σου δίνει
> ένας ασφαλιστικός οργανισμός, κοκ.

> Οπότε μην αγχώνεσαι πολύ.  Θα σε "βαφτίσει" το κοινωνικό περιβάλλον στο
> οποίο κινείσαι ή θα κινηθείς τα επόμενα χρόνια με ΠΑΡΑ πολλά "ονόματα".
> Το σημαντικό είναι απλώς να ξέρεις κάθε φορά το validity context του
> ονόματος, για να μπορείς να επιβεβαιώσεις κάπως σε ποιόν ανήκει ;-)

Ευχαριστώ Γιώργο για την απάντηση.

Έχεις δίκιο περί μοναδικότητας. Και (προφανώς) δεν αγχώνομαι, ειλικρινά.

Η ερώτησή μου ήταν απλή και ανέμενα απαντήσεις που να εξηγούν και, βέβαια, όχι
που να συμφωνούν απαραίτητα με την πρακτική που εδώ (που είμαι) ισχύει ή με
την ιδέα που εξέφρασα.

Νομίζω ότι στο σύνολό τους με καλύπτουν και με κάνουν να το ξανασκεφτώ. Σας
ευχαριστώ.

(
Επαναλαμβάνομαι ίσως αλλά μικρό το κακό θαρρώ: κάποιες προτάσεις ήταν
αχρείαστες και αδικούν (όχι κυρίως εμένα) αλλά αυτούς που αδικαιολόγητα
εκφράζουν μια κάποια αόριστη επιθετικότητα.
)

Nίκος

πλοήγηση μηνυμάτων