ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

[possible spam] Αραγε γι αυτο θα παραπονεθει καμμια "κοινοτητα";

  • Subject: [possible spam] Αραγε γι αυτο θα παραπονεθει καμμια "κοινοτητα";
  • From: Christos Ricudis <ricudis [ at ] itc [ dot ] auth [ dot ] gr>
  • Date: Mon, 12 Jul 2010 14:05:54 +0300
Αντιγραφη απο το apografi.opengov.gr :

> Σήμερα εμφανίστηκε πολύ μεγαλύτερη από την αναμενόμενη προσέλευση στην εφαρμογή της απογραφής > (200.000 ταυτόχρονοι χρήστες) και έχουν παρουσιαστεί προβλήματα απόκρισης και καθυστερήσεις. > Καταρχήν θέλουμε να σας ευχαριστήσουμε για τη μεγάλη ανταπόκριση στο κάλεσμά μας. Για την > αντιμετώπιση των προβλήματων η Γενική Γραμματεία Πληροφοριακών Συστημάτων παρακαλεί σήμερα > να απογράφονται μόνο οι απογραφόμενοι των οποίων ο ΑΦΜ λήγει σε 1. Σας καλούμε να μην ανησυχείτε > για την απογραφή σας. Θα γίνουν όλες οι απαραίτητες ενέργειες για την καλύτερη εξυπηρέτηση όλων > όσων έχουν υποχρέωση να απογραφούν. Ζητούμε συγνώμη για την ταλαιπωρία όσων αντιμετώπισαν
> [...]

Οταν ομως εγω το φωναζω οτι το προβλημα δε βρισκεται στην ελλειψη μεταξωτων opensource βρακιων, αλλα στην απουσια επιδεξιων κωλων, γινομαι κακος, προβοκατορας, και πληρωμενος υπαλληλος της Microsoft.

Μακαρι τουλαχιστον αυτη η εμπειρια να αποβει διδακτικη. Κριμα που δεν εχει αποβει ηδη διδακτικη μετα απο τις μεμονωμενες προσπαθειες δεκα και παραπανω ετων στη δημιουργια υποδομων που καλουνται να αντεπεξελθουν στον ογκο και τα προβληματα χρησης ηλεκτρονικων υπηρεσιων που χρησιμοποιουνται απο μεγαλη μεριδα πληθυσμου.