ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: [possible spam] [possible spam] Αραγε γι αυτο θα παραπονεθει καμμια "κοινοτητα";

  • Subject: Re: [possible spam] [possible spam] Αραγε γι αυτο θα παραπονεθει καμμια "κοινοτητα";
  • From: Nick Demou <ndemou [ at ] gmail [ dot ] com>
  • Date: Mon, 12 Jul 2010 15:43:27 +0300
2010/7/12 Christos Ricudis <ricudis [ at ] itc [ dot ] auth [ dot ] gr>:
> Οταν ομως εγω το φωναζω οτι το προβλημα δε βρισκεται στην ελλειψη
> μεταξωτων opensource βρακιων, αλλα στην απουσια επιδεξιων κωλων, γινομαι
> κακος, προβοκατορας, και πληρωμενος υπαλληλος της Microsoft.

Βρε Χρήστο, (με κάθε οικειότητα από τόσα χρόνια στις ίδιες λίστες),
πρακτικά όλοι όσοι ασχολούνται με open source ΚΑΙ έχει νόημα η γνώμη
τους καταλαβαίνουν πολύ καλά πως στον τομέα των περίπλοκων projects
για να παράγεις επιτυχημένο έργο εκτός από το ανοιχτό λογισμικό
απαιτείται και έμπειρο ανθρώπινο δυναμικό και όρεξη για δουλειά και
χρόνος και χρήμα και γενικά όλα όσα απαιτούνται και με το κλειστό
λογισμικό.

Δεν χρειάζεται λοιπόν να φωνάζεις διότι οι έφηβοι wannabe admins,
programmers που δεν σε πιστευουν δεν θα σε καταλάβουν ενώ οι γνώστες
έτσι κι αλλιώς συμφωνούν λιγότερο ή περισσότερο μαζί σου
(παρεμπιπτόντως πιστεύω ότι επειδή ακριβώς φωνάζεις τόσο πολύ και τόσο
συχνά μερικοί σε βλέπουν ως troll. Βοηθάει και ο λόγος σου ο οποίος
είναι συχνά έντονος / σκληρός και αυτό μπορεί να οδηγήσει ακόμα και
κάποιον σοβαρό αναγνώστη να σε παρεξηγήσει)

Κάτι άλλο που δεν πρέπει να ξεχνάς είναι το εξής: συχνά βλέπουμε ΚΑΙ
να γίνονται κακοτεχνίες ΚΑΙ να πληρώνουμε για το κλειστό λογισμικό στο
οποίο βασίζονται αυτές οι κακοτεχνίες. Είναι λοιπόν εύλογο να
σκεφτόμαστε ότι τουλάχιστον με χρήση ΕΛ/ΛΑΚ όταν ένα έργο θα πηγαίνει
"άπατο" θα γλιτώνουμε το κόστος των αδειών χρήσης και ίσως να μας
μένει και κάποια beta έκδοση ενός ψιλο-χρήσιμου κώδικα. Αυτό το έχω
διαπιστώσει προσωπικά γιατί ήρθα στο Linux για να γλιτώσω από τα
προβλήματα του λογισμικού της Microsoft για το οποίο αισθανόμουν ότι
μου προσέφερε λίγα οφέλη για τα χρήματα που κόστιζε. Στο linux βρήκα
ένα σωρό άλλα προβλήματα αλλά έμεινα. Ένας από τους 2-3 βασικούς
λόγους που έμεινα ήταν πως μπορεί το ΕΛ/ΛΑΚ να μου δίνει επίσης λίγα
αλλά μου τα δίνει με ΜΗΔΕΝ κόστος.

--
"The software is licensed, not sold" -- MICROSOFT LICENSE TERMS