ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: Αραγε γι αυτο θα παραπονεθει καμμια " κοινοτητα ";

  • Subject: Re: Αραγε γι αυτο θα παραπονεθει καμμια " κοινοτητα ";
  • From: Konstantinos Margaritis <markos [ at ] codex [ dot ] gr>
  • Date: Mon, 12 Jul 2010 18:08:40 +0300
On Monday 12 July 2010 17:52:33 Christos Ricudis wrote:
> Εχει, και ξερεις που βρισκεται;
>
> Βρισκεται στο οτι θα θελα παρα πολυ να δω την εμπειρια του
> apografi.gov.gr και αλλων projects του opengov, να κωδικοποιουνται σε
> good practices documents με τα (τοσο τα απλα και καθημερινα οσο και τα
> πιο συνθετα) προβληματα που αντιμετωπιστηκαν, και να διαχεονται ωστε να
> υπαρχει μια ελπιδα να αποτελεσουν εστω και ενα αρχικο μπουσουλα και
> βοηθεια στην υλοποιηση αναλογων εργων στο μελλον, αντι καθε φορα να
> χρειαζεται να ανακαλυπτει και παλι καποιος τον τροχο.

Υπάρχουν τέτοιοι "μπούσουλες" πολλοί -αναφέρομαι σε διάφορα howtos, όχι τόσο
σε τεχνικά κείμενα έργων- αλλά δεν έχει και τόσο νόημα. Κάποιο κείμενο
υλοποίησης κάποιου έργου που υλοποιήθηκε πριν από 4-5 χρόνια (ή και παραπάνω),
πιστεύεις θα είχε νόημα σήμερα; Οι τεχνολογίες έχουν εξελιχθεί, το ίδιο και τα
μοντέλα υλοποίησης, κλπ. Κάποιες βασικές αρχές σίγουρα μένουν οι ίδιες, αλλά
σίγουρα όχι θέματα scalability πχ από 1000 σε 100 χιλιάδες χρήστες. Κάτι που
πριν 5 χρόνια ήθελε ένα cluster τώρα μπορεί να θέλει απλά 2 multi-core
συστήματα με dual gigabit ethernet και ένα φτηνό load-balancer με το 1/10 του
τότε κόστους.

> Θα ηταν ενα σχετικα ευκολο να πραγματοποιηθει και πραγματικα χρησιμο
> output της ολης προσπαθειας.

Χρήσιμο για ιστορικούς λόγους σίγουρα, αλλά δεν ξέρω κατά πόσο θα ήταν χρήσιμο
σε θέματα reusability.