ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: 3ο DrupalCamp και Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση

  • Subject: Re: 3ο DrupalCamp και Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση
  • From: Καταραμένο Αροξόλ <katarameno [ at ] gmail [ dot ] com>
  • Date: Thu, 23 Dec 2010 15:27:56 +0200
Δεν είπα οτι είμαστε γενικά εκπαιδευμένοι, αλλά οτι πρέπει να γίνει. Και
φυσικά ο νεοέλληνας δεν ξέρει να συζητάει, γιατί δε του μάθανε.
Αλλά αυτό που φαντάζομαι δεν είναι μια συζήτηση τύπου OpenGov, αλλά ψηφιση
όλων των Νόμων, παράγραφο παράγραφο από όλους
τους πολίτες. Δηλ. άμεση δημοκρατία.
Πολύ απλό στην υλοποίηση. Οι επιλογές θα είναι Checkboxes: Ναι, Όχι, Δεν
γνωρίζω, Λευκό, Δεν ψηφίζω - Απέχω.
Γιατί όχι? Δημοκρατία δεν υποτίθεται οτι έχουμε? Στην Ελλάδα δεν ξεκίνησε?
Το σύστημα της Κοινοβουλευτικής Δημοκρατίας έχει αποτύχει,
είτε θέλετε να το δείτε είτε όχι. Παρήγαγε Διαφθορά, διαπλοκή, κάστες
επαγγελμάτων, μίζες για συμβάσεις κ.ο.κ. Και δεν δουλεύει έτσι και
αλλιώς σωστά, από τη στιγμή που οι 300 μας βουλευτές δεν είναι δυνατόν να
εκπροσωπούν τα 11.000.000 ελλήνων (+ 4.000.000 της διασποράς).
Επειδή ψήφισα π.χ ως πιο ικανό τον τάδε Βουλευτή, μία φορά στα 4 χρόνια, δεν
εξασφαλίζει οτι συμφωνώ με όσα ψηφίζει αυτός στη Βουλή εκ
μέρους μου. Οι δικαιολογίες είναι μόνο για να δικαιολογούνε την αδυναμία ή
μάλλον την έλλειψη βούλησης να γίνει κάτι τέτοιο. Και προφανώς,
οι κατέχοντες την εξουσία που τους έδωσε ο λαός με την ψήφο του, δεν
πρόκειται να αφήσουν να γίνει μια τέτοια αλλαγή με ειρηνικό και
αναίμακτο τρόπο. Εξάλλου ποτέ στην ιστορία μια άρχουσα τάξη δεν παρέδωσε -
επέστρεψε την εξουσία στο λαό (χωρίς εξέγερση - επανάσταση).
Και ελπίζω να το κάνουν οι δικοί μας? Άρα?