ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: [Greeklug] Putin Loves Linux, Orders Government Transition to Open Source | Techi.com

  • Subject: Re: [Greeklug] Putin Loves Linux, Orders Government Transition to Open Source | Techi.com
  • From: Panagiotis Karaberis <karaberis [ at ] gmail [ dot ] com>
  • Date: Wed, 29 Dec 2010 15:14:44 +0200
Συμφωνώ με την πρόταση,
καλό θα ήταν να γίνει μια συνάντηση για να συζητηθούν τα θέματα που
προβληματίζουν την αγορά/επιχειρήσεις αλλά κι εμάς που είμαστε στο
"ενδιάμεσο" περιβάλλον.
Επειδή είμαι σχετικά "νέος" στην συνολική παρέα και δεν γνωρίζω πρόσωπα και
πράγματα, όποιος θεωρεί ότι τον ενδιαφέρει η συζήτηση, ας κάνει μια αρχή να
δούμε συμμετοχές κλπ. και να οργανώσουμε μια συνάντηση.

Φιλικά,
Παναγιώτης Καραμπέρης