ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: Putin Loves Linux, Orders Government Transition to Open Source | Techi.com

  • Subject: Re: Putin Loves Linux, Orders Government Transition to Open Source | Techi.com
  • From: Zaharioudakis Nikos <nzahar [ at ] gmail [ dot ] com>
  • Date: Tue, 4 Jan 2011 12:33:16 +0200
Φίλε "linuxman",

Διακρίνω αρκετά λάθη έκφρασης στο παρακάτω μύνημά σου. Είσαι μάλλον στρεσαρισμένος και με την λογική σου αυτή δεν προάγεις την συζήτηση.
Πολλές μέρες παρακολουθώ αυτή την συζήτηση και δεν έχω καταλάβει ποια είναι τα συμπεράσματα.
Opensource is a business model. Και η ιστορία κάνει κύκλους.
Για να συνεχίσει ο καθένας την δουλειά του και ας δούμε πολύ αργότερα ποια είναι η συμβολή του καθενός μας ως προς το αποτέλεσμα.
Μάθε να λειτουργείς σε μια κοινότητα με σεβασμό / ευγένεια / καταννόηση ΚΑΙ ΠΟΛΎ ΔΟΥΛΕΙΑ.
Άκου τις γνώμες των μεγαλτέρων όπως του Χριστού. Ζύγησέ το και προχώρα παρακάτω.

Ας το σταματήσουμε εδώ. Όλοι έχουμε βγάλει τα συμπεράαματά μας

Καλή δουλειά σε όλους

Φιλικά ,

Νίκος

Zaharioudakis Nikos, RHCX RHCE RHCI VCP VCI
+30 694 720 40 63
Walking with Zimbra Mobile
             ..........Using iPhone

4 Ιαν 2011, 12:03, ο/η "Sergios T.S.(aka linuxman)" <sergios [ at ] greeklug [ dot ] gr> έγραψε: