ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: [Greeklug] Putin Loves Linux, Orders Government Transition to Open Source | Techi.com

  • Subject: Re: [Greeklug] Putin Loves Linux, Orders Government Transition to Open Source | Techi.com
  • From: Konstantinos Margaritis <markos [ at ] codex [ dot ] gr>
  • Date: Tue, 4 Jan 2011 12:38:12 +0200
On Monday 03 January 2011 21:51:24 George Chatzipapas wrote:
> Αν σε κουραζουν τοτε αυτα...μαθε αν δεν σου το χει μαθει καποιος αλλος οτι
> μπορεις να λες την γνωμη σου με αλλους τροπους και χωρις να ειρωνευεσαι τον
> αλλο και να το παιζεις μαγκας και ιστοριας.
> Αντωνη δεν νομιζω να εκανα αοριστη ευχη εκτος αν εχεις προβλημα να
> κατανοησεις αυτα που λεω!!!Εκανα μια ανοιχτη προσκληση σε οσους θελουν να
> κανονισουμε μια συναντηση για να μιλησουμε για το συγκεκριμενο θεμα!!!
>
> Anyway παιδια για να μην γινομαι κουραστικος στην λιστα το ειπα και πριν με
> τις απαντησεις που στελνουν μερικοι εδω αποθαρυνουν τα νεα ατομα που
> [...]

Γιώργο, είσαι νέος και γεμάτος όρεξη στο χώρο -και καλά κάνεις- και έχεις
πολλές ιδέες και όνειρα για το πως να κάνεις τον κόσμο να αγαπήσει αυτό που
έχεις αγαπήσει κι εσύ. Οι περισσότεροι εδώ μέσα ήμασταν σαν εσένα πριν από
χρόνια, αλλά τώρα έχουμε γίνει κωλόγεροι -και κωλόγριες- του ελ/λακ και επειδή
τα έχουμε φάει τα σκατά ουκ ολίγες φορές, αποθαρρύνουμε τους πιο νέους ίσως
για να τους προστατέψουμε αλλά και μερικές φορές από φόβο και ζήλια μήπως
εσείς οι νέοι καταφέρετε αυτό στο οποίο εμείς αποτύχαμε.

Κράτα τα σχόλια με σκεπτικισμό, μην αποθαρρύνεσαι, αν πιστεύεις όντως ότι
μπορείς να κάνεις *κάτι* κάντο και μη σε ενδιαφέρουν τα κακά σχόλια,
κυριολεκτικά γράψε μας στα @@ σου. Αν πετύχεις, όλοι εδώ πέρα θα σου πουν
μπράβο -ακόμη και αυτοί που σε κράζαν, αν αποτύχεις, κάποιοι θα σου πουν "α
εγώ τά' λεγα, που πάει ο νιούμπις" και θα χαρούν και κάποιοι θα πουν απλά
"κρίμα" και θα συνεχίσουν.

Bottom line, αν αγαπάς κάτι, μην δίνεις σημασία σε πικρόχολα σχόλια, just keep
walking που λέει και το ρητό.

Φιλικά και Καλό 2011