ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: Putin Loves Linux, Orders Government Transition to Open Source | Techi.com

  • Subject: Re: Putin Loves Linux, Orders Government Transition to Open Source | Techi.com
  • From: George Chatzipapas <gchatzipapas [ at ] yahoo [ dot ] com>
  • Date: Tue, 4 Jan 2011 09:09:36 -0800 (PST)
Εισαι τραγικος!!!Μονο αυτο φιλε!!!

________________________________
From: Christos Ricudis <ricudis [ at ] itc [ dot ] auth [ dot ] gr>
Cc: open-source [ at ] ellak [ dot ] gr
Sent: Tue, January 4, 2011 10:47:18 AM
Subject: Re: Putin Loves Linux, Orders Government Transition to
Open Source | Techi.com

On 01/03/2011 10:50 PM, George Chatzipapas wrote:

> Πιερρο μα για αυτο προτεινα στην λιστα να κανονισουμε μια συναντιση για
> το θεμα αλλα το feedback που πηρα ηταν ολο ειρωνια.Τι να κανουμε μαλλον
> μονο ετσι μπορουν να εκφραζονται.Και με αυτα που εχω δει σημερα δεν
> νομιζω να γινονται προσπαθειες.

ΟΚ, τοτε να στο σπασω σε κομματια μπας και το καταλαβεις:

Το σταδιο διεισδυσης του OpenSource στην Ελλαδα (δεν λεω αναπτυξης,
γιατι στην Ελλαδα ΔΕΝ αναπτυσσεται OpenSource, και μη μου φερεις τα 3
αντιπαραδειγματα), εχει φτασει απο επιπεδο ανυπαρξιας σε επιπεδο τριτης
δημοτικου.

Δηλαδη στο σημειο που ο περισσοτερος κοσμος πανω-κατω γνωριζει τι ειναι
το Linux (οχι τοσο το opensource γενικα η οι λεπτες διαφορες μεταξυ
open/free software, αυτες πραγματικα δεν ενδιαφερουν κανεναν περαν απο
developers και slashdot readers), και τι πλεονεκτηματα προσφερει γενικα.

Στο σημειο που εχουμε τη δυνατοτητα και το κοινο να μπορουμε να
διοργανωνουμε καθε χρονο out of the blue μια Fosscomm, με ενδιαφερουσες
παρουσιασεις, και με πραγματικα απιστευτη προσελευση κοσμου (εγω παντως
για τις γκομενες πηγαινω).

Στο σημειο που δεν υπαρχει σημερα διευθυντης μηχανοργανωσης - ιδιωτικος
η δημοσιος - στη χωρα, που να μη γνωριζει τι εστι opensource, και που
τουλαχιστον δεν εχει δοκιμασει να το προωθησει εσωτερικα - με ποικιλα
αποτελεσματα.

Στο σημειο που απο κει που οι επιχειρησεις πληροφορικης σε κοιταζανε σα
να'σουν απο αλλο πλανητη οταν τους μιλουσες για opensource και free
software, να εχουν αρχισει να ξεπεταγονται τα πρωτα, εστω και ελαχιστα,
δειλα-δειλα δειγματα αναπτυξης opensource στην εγχωρια βιοτεχνια
λογισμικου (δεν τη λεω βιομηχανια, γιατι δεν ειναι).

Και εφτασε εκει τοσο λογω του οτι παγκοσμιως κραταει ακομα και
αναπτυσσεται η μοδα του opensource, οσο και μετα απο *μακροχρονιες*
συλλογικες και ατομικες προσπαθειες αυτου και αυτων που καποτε ηταν η
"Ελληνικη Linux κοινοτητα", προσπαθειες που αρχισαν πολυ πριν γεμισει ο
τοπος United Nations Higher Fedora Ambassadors of Goodwill and Unguilted
Happiness, Ubunteros de la Falange Espagnola de las Juntas de Ofensiva
Nacional Sindicalista, ομιλους τσαγιου και opensource, και αλλα φρουτα
με γευση OS/2 Team Hellas.

Οποτε αραξτε. Τη δυσκολη δουλεια την κανανε (αλλοι για σας). Εσεις
μπορειτε απλα να καρπωθειτε τα αποτελεσματα. Αλλα αν θελετε να κανετε
κατι περα απο το να τα καρπωνεστε, να ξερετε οτι ο πηχης εχει πλεον
ανεβει. Δε φτανει πια να ενημερωσετε "τον κοσμο", γιατι ο κοσμος ειναι
ηδη ενημερωμενος. Δεν χρειαζεται να μοιραζετε αυτοκολλητακια Fedora και
UbuntoCDα, γιατι ολοι εχουν απο δεκα.

Και αυτο που χρειαζεται να γινει για να παμε στο επομενο βημα, θελει @@,
και ξεπερναει πλεον οχι μονο τη θεληση, αλλα και τις δυνατοτητες του
χουλιγκανου opensourceα. Θες να σμπρωξεις το opensource σημερα; θελει
τεχνικες γνωσεις, θελει διοικητικες ικανοτητες, θελει μια οργανωση που
ειναι εξω απο τις δυνατοτητες (και τον ρολο) των "κοινοτητων", θελει
σοβαρες (οχι ποιοτητας Τσαμπολωβ) τεχνικοικονομικες μελετες εφαρμογης
ανα περιπτωση, κτλ κτλ. Και θελει και φραγκα.

Χρειαζομαστε σοβαρη υποστηριξη, καλο ειναι να σμπρωξουμε και λιγο τη
σοβαρη αναπτυξη, ναι, υπαρχει πολλη δουλεια να γινει, αλλα πρεπει να το
κανουν αυτο οι κοινοτητες; Δεν ξερω. Νομιζω πως οχι. Μπορουν να
βοηθησουν; Ισως. Ελπιζω πως ναι.

Και αν δεν το κανουν οι κοινοτητες, θα το κανει καποιος αλλος, μη
στεναχωριεστε. Θα το κανουν οι εταιριες που αρχισαν να μυριζονται οτι
υπαρχει ψωμι στο κολπο, θα το κανουν οι ιδιοι οι μανατζεραιοι και το
προλεταρITατο, θα το κανουν ολοι. Σιγα σιγα ομως, και χωρις πιεση.

Οσο για τις κοινοτητες, μπορουμε να κανουμε αυτο που ξερουμε καλα. Να
συνεχισουμε να διοργανωνουμε fosscomms και να μαζευομαστε για μπυρες.
Οχι για αλλη "σοβαρη συζητηση πανω στις πολιτικες της Σοβιετικης Ενωσης
για την προωθηση του ανοιχτου λογισμικου στο δημοσιο τομεα". Αυτη ας την
κανουν αυτοι που μπορουν και πρεπει να την κανουν, κι αμα μας χρειαστουν
θα μας φωναξουν.

Και τωρα σειρα σου, μπορεις να με πεις πουλημενο, κομπλεξικο, πρακτορα
της Microsoft, τροφιμο δημοσιων ιδρυματων, ρουφιανο, ψυχολογικως
προβληματικο, κοινωνικως απροσαρμοστο, και ο,τι αλλο θες. Μου τα εχουν
πει ηδη ολα, τοσο για το κυρος της μαγκιας του να τη λες κι εσυ σ'ενα
Ρικουδι, οσο και για να αποφυγουν να ακουσουν τι εχω να πω.

> Και τελος αυτο που ειδα ειναι οτι ο λογος
> που δεν γινετε μια τετοια κινηση ειναι στο οτι ορισμενα ατομα που οπως
> ειπα το παιζουν ιστοριες οι ιδιοι ΦΟΒΟΥΝΤΑΙ και ειναι ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ
> ΥΠΕΥΘΗΝΟΙ για το χαλι που βλεπουμε στον δημοσιο τομεα πανω στο θεμα
> αυτο.

ΟΚ, εγω φταιω. Λαμβανω την πληρη και αμεριστη ευθυνη για το χαλι της
μηχανοργανωσης του δημοσιου τομεα. Ευχαριστηθηκες;