ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: Putin Loves Linux, Orders Government Transition to Open Source | Techi.com

On Friday 07 of January 2011 10:55:56 Antonis Christofides wrote:

> Ωραία. Ας υποθέσουμε λοιπόν πως όταν ο Χατζηπιπέρης έγραψε το
>
> παρακάτω:
>
> τότε όχι μόνο εμείς καταλάβαμε τι εννοεί καλύτερα απ' ό,τι κατάλαβε
> αυτός, όχι μόνο πήγε να πουλήσει τσαμπουκά με τα 10 στα 100 που
> νομίζει πως κατάλαβε ενώ έχει καταλάβει το 1 στα 1000, αλλά και ότι
> ανήκει σ' αυτή την κατηγορία στην οποία «έχει μείνει μόνο ο
> τσαμπουκάς, χωρίς το γνωσιακό υπόβαθρο και το feedback loop που το
> δημιουργεί».
>
> Ακόμα και σ' αυτή την περίπτωση (για την οποία δεν έχω άποψη για το αν
> [...]

Αντώνη δε θα έγραφα τίποτα αλλά μιας και θέτεις σωστά το "πρόβλημα" θα παρέμβω
και εγώ.

+1 σε όσα γράφρεις λοιπόν και μερικά σχόλια στα γρήγορα για τον (δήθεν)
ελιτισμό:

Πρόκειται για πλάνη αυτών που νομίζουν ότι είναι "ελίτ" ή απλά δεν γνωρίζουν
πως να εκφράσουν αυτά που πράγματι είναι σωστά.

Είναι οφθαλμοφανές ότι πολύ κόσμος θεωρεί τον εαυτό του έξυπνο και εύστροφο
επειδή γράφει κώδικα και παίζει στα δάχτυλα (στην κυριολεξία, χωρίς ειρωνία)
την επιστήμη της Πληροφορικής. Η εξυπνάδα όμως είναι κάτι πολύπλοκο, πολύπτυχο
και δεν μπορεί να κλειστεί μέσα σε γνώσεις μαθηματικών και ικανότητα επίλυσης
πολύπλοκων προβλημάτων. Συχνά, πολλοί που  τα "μιλάνε" τα μαθηματικά είναι
κοινωνικά "αργόστροφοι". Ή δεν έχουν ιδέα από μουσική, από αθλητισμό, από
χίλια δυο. Κάθε εγκέφαλος είναι ιδιαίτερος, όλοι έχουν θέση στη ζωή.

Δεν συμβαίνει όμως πάντα να υπάρχει πρόβλημα υπεροψίας. Συχνά είναι έλλειψη
γνώσης του πως να επικοινωνείς. Άλλο πράγμα να λύνεις ολοκληρώματα και άλλο να
τα διδάσκεις.

Το πρόβλημα (μας στην Ελλάδα) είναι ότι δεν (θέλουμε να) καταλαβαίνουμε ότι
δεν έχουμε την πολυτέλεια να ξοδεύουμε την ενέργειά μας σε κυριολεκτικά
άχρηστες και με πολλές αρνητικές συνέπειες λογομαχίες.

Σαν την (δήθεν) Αριστερά... εδώ καιγόμαστε και πρόκειται να είμαστε σκλάβοι
στο υπόλοιπο της ζωής μας και αντί να αυτο-οργανωθούμε σε μικρότερες
κοινότητες και να αλληλεπιδρούμε θετικά, επιμένουμε στον εγωισμό, στην ανόητη
επίδειξη γνώσεων, στην δήθεν διαφορετικότητα. Και υπάρχουν ακόμη πολλοί που
αναρωτιούνται πως η προηγούμενη η η τωρινή κυβέρνηση διέπραττε/διαπράττει το
ένα τραγικό λάθος μετά το άλλο, πως οι ακραίες συμπεριφορές εξαπλώνονται
παντού και γρήγορα.

Εγώ είμαι άσχετος, κώδικα δεν ξέρω να γράφω παρά το ξενυχτάω για να κάνω
μερικά bash, python και R scripts να τρέξουν. Αυτό σημαίνει ότι δεν έχω θέση
στην κοινότητα, ότι δεν μου επιτρέπεται να εκφράσω τη γνώμη μου, ότι δεν μπορώ
να κάνω λάθος; Παρακαλώ να με διαγράψετε από τη λίστα τότε. Επιπλέον, είμαι
και "ανθέλληνας" (όπως γράφτηκε σε κάποιο μήνυμα στη λίστα αυτή). Δεν έχω λόγο
ύπαρξης εδώ...

Α, ναι... τα λάθη: έχουμε ξεχάσει πόσο σημαντικά είναι στα πλαίσια της μάθησης
και όχι μόνο. Χωρίς αυτά δεν θα μαθαίναμε, όχι τα 10 από τα 1000, ούτε το 1.
Αναγνωρίστε το δικαίωμα και την υποχρέωση επιτέλους του να κάνει κανείς λάθη
στα πλαίσια της μάθησης. Όποιος ισχυρίζεται ότι δεν κάνει λάθη είναι ανέντιμος
και προφανώς κυρίως απέναντι στον εαυτό του.

Ξαναθυμηθείτε αυτό που λέτε ότι για να μάθουμε τα 10 από τα 1000... και τις
σφαλιάρες που φάγατε. Όλοι έχουν δικαίωμα στις σφαλιάρες αυτές, περισσότερο δε
εμείς οι νέοι :-). Αλλά με τρόπο πραγματικά εκπαιδευτικό. Εκπαιδευτικές
σφαλιάρες δηλαδή. Κατανόηση... είναι η λέξη κλειδί. Και υπομονή. Αν υπάρχει
πραγματικά βούληση για το καλύτερο τότε υπάρχουν η κατανόηση και η υπομονή. Αν
δεν υπάρχει... τότε ας το γκρεμίσουμε μια ώρα νωρίτερα...

Δεν φοβάμαι τα λάθη μου. Ίσα-ίσα, αυτά είναι που κάθε μέρα με οδηγούν στο να
κάνω κτήμα μου κάποιες γνώσεις. Προφανώς υπάρχουν και τραγικά λάθη τα οποία
πρέπει να αποφεύγουμε. Μα γι' αυτό υπάρχη η λίστα, γι' αυτό κάνουμε διάλογο.
Έτσι δεν είναι;

Είναι αυτό που λείπει σήμερα. Ουσιαστικός διάλογος και το δικαίωμα να
αμφισβητεί κανείς στην πράξη την όποια αρχή ή απόφαση μέσα από το διάλογο,
χωρίς πέτρες. Γι' αυτό και οι ελληνικές κυβερνήσεις διαπράττουν το ένα μετά το
άλλο τραγικό λάθος.

Νίκος

πλοήγηση μηνυμάτων