ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: Putin Loves Linux, Orders Government Transition to Open Source | Techi.com

Angelos Karageorgiou wrote:

> Για να διδάξει ένας δάσκαλος πρέπει να υπάρχουν μαθητές πρόθυμοι να
> διδαχθούν. Η κατά δήλωση θέληση ταύτη ή κάθε άλλη παρόμοια δήλωση,
> αναφέρουσα το μεγαλείο των προγόνων, το οποίο και νομοτελειακά και
> αγόγγυστα κληρονομήσαμε,

("ιστορία ως νεοέλληνες δεν έχουμε - και αυτά τα μικρά ψήγματα που υπάρχουν,
ποτέ δεν μας τα έμαθαν", Τάδε Έφη ο Ανθέλλην)

> ειδικά κατά τη διάρκεια κατάποσης καφεδοειδών
> ή/και αλκοολούχων ροφημάτων εν στάση ημι-κατάκλισης *δεν μετράει, δεν
> φτουράει, κουράζει, *τους διδάσκοντες.

Τα παιδιά είναι ο καθρέφτης των γονιών τους και με ότι δάσκαλο καθίσεις,
τέτοια γράμματα θα μάθεις. Το μεγαλύτερο βάρος της ευθύνης το φέρουν οι
γονείς, οι δάσκαλοι, οι καθηγητές και όχι οι νέοι και οι απαίδευτοι. Δύσκολα
μπορώ να μετα-πεισθώ.

Ένας Δάσκαλος τους Δημιουργεί τους μαθητές του, τους κάνει εραστές της γνώσης
και της επιστημονικής περιέργειας, τους εμβολιάζει με αυτή την άπειρη ασθένεια
της πνευματικής ανησυχίας.

Πώς θέλουμε να αλλάξει το σχολείο, το πανεπιστήμιο, να γίνεται διάλογος στα
φόρα και στις λίστες αν δεν τον κάνουμε πράξη όλοι μαζί;

Αν με τα λόγια μου είμαι επιθετικός σε ένα θέμα που όντως κατέχω (σε μεγάλο
βαθμό) μάλλον αναζητώ την αυτο-επιβεβαίωσή μου και όχι το διάλογο, ούτε να
διδάξω με ενδιαφέρει. Όταν με ενδιαφέρει να διδάξω κάτι για το δικό μου, για
το δικό σου, για το κοινό καλό, τότε απλά το κάνω όπου και όταν χρειάζεται.

> see above

> [rest deleted]

If I understand what you mean, then why the fuss to start this discussion in
first place? Silence would be better... ?

Επιστρέφω στα γραψίματά μου και συγγνώμη για την παρέμβαση.

Cheers, Nikos

πλοήγηση μηνυμάτων