ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: {Possible Spam} Re: H Velti δείχνει τον δρόμο για τις ελληνικές εταιρείες υψη =?utf-8?b?zrvOrs+CIM+Ezr

  • Subject: Re: {Possible Spam} Re: H Velti δείχνει τον δρόμο για τις ελληνικές εταιρείες υψη =?utf-8?b?zrvOrs+CIM+Ezr
  • From: Konstantinos Margaritis <markos [ at ] codex [ dot ] gr>
  • Date: Sun, 30 Jan 2011 12:46:04 +0200
On Sunday 30 January 2011 10:56:29 tsigos wrote:
>  1. Σχετικά με το αν η εταιρεία είναι/παραμένει ελληνική:
>  Η εταιρεία ιδρύθηκε στην Ελλάδα και αναμφισβήτητα παραμένει ελληνική
>  υπό δυο έννοιες:
>  α. Υφίσταται κανονικά η Velti AE η οποία δίνει εργασία σε εκατοντάδες
>  συναδέλφους
>  β. Οι εταιρείες εξωτερικού που υποχρεωτικά δημιουργήθηκαν για τα IPOs
>  σε AIM και NASDAQ παραμένουν ελληνικών συμφερόντων

ελληνικών συμφερόντων != ελληνική

> [...]
>  Νομίζω πως το μήνυμα αυτό πολύ καλώς κυκλοφόρησε και συζητήθηκε στη
>  λίστα για πολλούς λόγους, όπως οι ακόλουθοι δυο:
>  α. Οι ιδρυτές της Velti [π.χ. http://www.linkedin.com/in/moukas ]
>  έρχονται από το community του MIT Media Lab, που έχει τρέξει projects
>  όπως το OLPC - π.χ. ο Nicholas P. Negroponte είναι Non-Executive
>  Director της Velti
>  β. Η δημιουργικότητα είναι - κατά την ταπεινή μου γνώμη & αντίληψη -
>  βασικός πυλώνας του διεθνούς κινήματος ΕΛ/ΛΑΚ και το να χαρακτηρίζουμε
>  "άσχετη με το ΕΛ/ΛΑΚ" την εφαρμοσμένη εκδοχή της είναι είναι ασύλληπτο

δεν είμαι αντίθετος στο να αναφέρεις εφαρμογές ΕΛ/ΛΑΚ, αλλά εσύ απλά μας είπες
ότι η Velti μάζεψε $150Μ sto NASDAQ. Ε, και; δεν είμαστε λίστα χρηματιστών
ούτε επενδυτών. Δεν μπήκες καν στον κόπο να μας πεις /πως/ και /που/
χρησιμοποιεί ΕΛ/ΛΑΚ η Velti, ή ότι κάνει contribution σε κάποιο project
ελ/λακ, απλά μας έκανες μια διαφήμιση του πελάτη/προμηθευτή σου -όχι και πολύ
καλή ομολογουμένως, αν ήμουν Velti μάλλον θα σε έκραζα γιατί δημιούργησες
μάλλον κακή εικόνα για την εταιρεία χωρίς κανένα λόγο.

>  Από εκεί και πέρα σίγουρα κανείς δεν είναι υποχρεωμένος να εμπνέεται
>  από την επιτυχία μιας ομάδας νέων Ελλήνων επιστημόνων & μηχανικών που
>  μέσα σε μια δεκαετία κατάφεραν να έχουν ηγετικό ρόλο σε μια πολύ
>  ανταγωνιστική διεθνή αγορά. Προσωπικά πάντως πιστεύω πως τέτοια νέα,
>  τέτοια παραδείγματα, μας βγάζουν από τη λογική της μιζέριας και μπορούν
>  να μας βοηθήσουν να μπούμε στο δρόμο της δημιουργίας και της ανάπτυξης -
>  Κάτι απολύτως απαραίτητο για όλη την κοινωνία, συμπεριλαμβανομένου του
>  κινήματος ΕΛ/ΛΑΚ.

Ευχαριστώ πολύ αλλά και πάλι έχεις μπερδέψει τα πράγματα. Μπορώ να είμαι
δημιουργικός και να αναπτύσσω ΕΛ/ΛΑΚ χωρίς $150M. Ανάπτυξη ελ/λακ !=
επιχειρηματική ανάπτυξη. Μπορεί το ένα να οδηγήσει στο άλλο αλλά δεν είναι
προϋπόθεση. Και να σου πω και το εξής: Πιο πολλά έχω ακούσει για τη συνεισφορά
τους στο ΕΛ/ΛΑΚ από π.χ. τον Νίκο Κοσσυφίδη ή από τον Γιάννη Τσιομπίκα, παρά
από τη Velti, και νομίζω δεν έβγαλε $150M ούτε ο Νίκος ούτε ο Γιάννης -αν ναι,
ρε παιδιά δε μας πατε μια βόλτα με το κότερό σας; :)
Οπότε το να μας αναφέρεις σε μια λίστα για ελ/λακ το ότι μια εταιρεία που
*ίσως* χρησιμοποιεί ελ/λακ, έβγαλε $150M χωρίς να έχει προσφέρει κάτι πίσω στο
ελ/λακ -και δε μιλάω για λεφτά αλλά για γενικό contribution- είναι μάλλον
προκλητικό και ανόητο.

Τώρα που το ξανασκέφτομαι, ο Γιάννης είχε δίκιο στο πρώτο του μήνυμα.

Κώστας