ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: H Velti δείχνει τον δρόμο για τις ελληνικές εταιρείες υψηλής τεχνολογίας

  • Subject: Re: H Velti δείχνει τον δρόμο για τις ελληνικές εταιρείες υψηλής τεχνολογίας
  • From: Dimitris Tsigos <tsigos [ at ] vtripgroup [ dot ] com>
  • Date: Sun, 30 Jan 2011 13:03:59 +0200
On Sun, 30 Jan 2011 12:14:18 +0200, Mattheos wrote:
Δεν είδα κανένα σχόλιο για τις απολύσεις όμως.

Προφανώς επικροτεί ο κ. Τσίγκος

Το πως προκύπτει το παραπάνω συμπέρασμα από το μήνυμά μου, πολύ περισσότερο μάλλον για ένα θέμα που δεν γνωρίζω, είναι ένα ακόμα εντυπωσιακό λογικό άλμα.

Αφού όμως εμμέσως μου τίθεται ερώτημα, να πω ξεκάθαρα πως επί της αρχής είμαι κάθετα αντίθετος με τη λογική των απολύσεων. Ταυτόχρονα, θέλω το ίδιο ξεκάθαρα να πω ότι αν κάποιος ισχυριστεί πως καμία απόλυση δεν πρέπει να γίνεται ποτέ και για κανένα λόγο, είναι είτε αδαής ή κοινός ψεύτης.

ΔΤ