ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: Offtopic mails

*Κύριε Ρούσσο, *
*Καταρχάς γιατί μου στέλνετε Prive email μελλοντικής υποθετικής
παράκλησης???*
*Δημόσια και ενώπιον της Λίστας σας δεν μπορείτε να μου κάνετε την
παρατήρηση ή παράκληση ή έμμεση απειλή για διαγραφή ή οτιδήποτε είναι αυτό
που κάνετε αυτή τη στιγμή ???*
*Απαντώντας :*
*Όχι, δεν ξέρω άλλες λίστες περισσότερο φιλόξενες, για πείτε μου μερικές σας
παρακαλώ, εσείς που προφανώς τις γνωρίζετε. Με τα URL τους παρακαλώ. *
*Ποιά είναι τα "τέτοια" Email?* Το "Τέτοια" είναι κατά το "τοιούτος" που
λέγανε οι κυρίες της αριστοκρατίας ?* Θα σας παρακαλούσα και εγώ να μην
ξαναχαρακτηρίσετε "τέτοια" τα EMail μου, ούτε Spam, ούτε με κάποιο άλλο
χαρακτηρισμό. Αρκετές ταμπέλες βάλαμε μεταξύ μας οι έλληνες, δεν χρειάζονται
άλλες. *
*Τι θα πει Off Topic Email ??? Δεν είμαστε σε κάποιο Φόρουμ που έχει Boards
και Topics για να απαντήσω σε ένα Topic που ξεκίνησε κάποιος άλλος και να
χαρακτηρίσετε την απάντησή μου ως Off Topic. Άρα ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ OFF TOPIC
EMAIL.*

*Όπως θα είδα ενοχλούνται πολλοί??? ΠΟΙΟΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΠΟΛΛΟΙ???? ΟΙ 3 ΠΟΥ
ΕΝΟΧΛΗΘΗΚΑΝ ??? ΠΛΑΚΑ ΜΑΣ ΚΑΝΕΙΣ ΦΙΛΑΡΑΚΙ??? ΕΠΕΙΔΗ ΕΙΣΤΕ Ο ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΗΣ ΤΗΣ
ΛΙΣΤΑΣ ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ? ΟΤΙ ΔΕ ΘΑ ΣΑΣ ΤΑ ΧΩΣΩ? ΕΤΣΙ ΣΑΣ ΕΜΑΘΑΝ??
Ε λοιπόν εγώ θα στα ξεμάθω, για να συνηθίζεις σιγά σιγά. Όπως δε σου άρεσε
λοιπόν αυτή τη στιγμή που το γύρισα στον ενικό, έτσι και μένα μπορεί να μην
μου άρεσε καθόλου που μου απαντάς σε πριβέ και στον ενικό της δήθεν
φιλικότητας. ΑΥΤΑ ΑΛΛΟΥ. "ΑΥΤΑ ΠΑΛΙΑ", όπως μου έλεγαν και οι Στρατιώτες της
Διμοιρίας μου. Αυτά να πάτε να τα πείτε σε κανένα παιδάκι, σε μένα δεν
περνάνε πλέον.
Είδα τι είναι ικανή να κάνει η εξουσία και έχω κάθε δικαίωμα να είμαι
δύσπιστος προς όλα τα όργανά της αλλά και προς όλους τους Υπαλλήλους της. *
*Ακούστε κύριε Ρούσσο γιατι τώρα είναι η σειρά μου: *

*Θα σας παρακαλούσα λοιπόν και εγώ με τη σειρά μου να μη με θεωρείτε κανένα
καθυστερημένο παιδαρέλλι και να μην υποτιμάτε την νοημοσύνη μου (όση και αν
είναι. Ποτέ δε ξέρεις, μπορεί να είμαι και βλάκας - εδώ κοτζάμ Πρωθυπουργός
το παίζει βλάκας και κάνει και σαρδάμ για να τον συμπαθήσουμε και να πούμε:
έλα μωρέ, δεν το βλέπεις το καημένο το μούλικο, προσπαθεί το καλό Giorgo,
προσπαθεί να βάλει τάξη στην Ελλάδα) για να μη τον πάρουμε χαμπάρι, και δεν
έχω το δικαίωμα να το παίξω και εγώ βλάκας?) Πριτς. Ισονομία έχουμε.*

*Θα σας παρακαλούσα να μην κρυβόμαστε πίσω από το δάχτυλό μας και να είμαστε
τουλάχιστον ειλικρινείς μεταξύ μας.*
*Θα σας παρακαλούσα επίσης να θυμηθείτε οτι σύμφωνα με το Σύνταγμα και τους
Νόμους είμαστε όλοι ίσοι ενώπιον του Νόμου και έχουμε όλοι τα ίδια
δικαιώματα. Ισονομία και Ισοπολιτεία έχουμε. *
*ΘΑ ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΣΑ ΝΑ ΘΥΜΗΘΕΙΤΕ ΟΤΙ ΠΑΤΑΤΕ ΣΕ ΔΗΜΟΣΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΗ ΚΑΙ
ΔΙΑΧΕΙΡΙΖΕΣΤΕ ΜΙΑ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΚΑΤΑΒΟΛΗΣ ΛΙΣΤΑ ΑΛΛΗΛΟΓΡΑΦΙΑΣ ΠΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΗΚΕ
ΑΠΟ ΜΙΑ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΩΝ ΚΑΙ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΩΝ
ΙΔΡΥΜΑΤΩΝ. Aπό Δημόσια Ελληνικά Πανεπιστήμια λοιπόν και όχι από το
Αμερικάνικο Κωλλέγιο ΑθηνώνΨυχικού, ούτε από το Χάρβαρντ, ούτε από το London
School Of Economics δεν δημιουργήθηκε η παρούσα λίστα. Γιατί αυτοί που
ξεπουλάνε την Ελλάδα εκεί σπούδασαν. *
*Άρα και εξ ορισμού, δεν σας ανήκει ούτε η Λίστα ούτε η Διαχείρησή της, ο
Ελληνικός λαός και ο έλληνας φορολογούμενος σας πληρώνει και δική του
περιουσία είναι τα πάντα εδώ γύρω, αυτός που ΔΕΝ τα έφαγε μαζί με τον
τετράπαχο ΑντιΠρόεδρο της Κυβέρνησης και εγγονό του Δικτάτορα Πάγκαλου,
Θεόδωρο.*
*
*Όπως *πολύ καλά γνωρίζετε, συνήθως γράφω με πολύ φιλική διάθεση, σχεδόν
πάντα αυτοσαρκάζομαι επειδή μισώ τη σοβαροφάνεια και την δήθεν
επιστημοσύνη*στην οποία συχνά πυκνά βλέπω να υποπίπτουν πολλά μέλη
τέτοιων λιστών
αλληλογραφίας νομίζοντας οτι όσο πιο σοβαροφανείς είναι τόσο περισσότερη
βαρύτητα θα αποκτήσουν τα λεγόμενά τους. Λιγοστές οι φωτεινές εξαιρέσεις
ανθρώπων που έχουν και χιούμορ και σε αυτή τη λίστα. Πχ. ο Ricudis, που
μπορεί να με ξέχεσε κάποτε άδικα κατά την άποψή μου, αλλά δεν μπορώ να μην
τον παραδεχτώ το απίστευτο χιούμορ του και που φυσικά σιγά μη του κρατήσω
και μανιάτικο επειδή με ψιλοέθαψε μια φορά.
Επίσης, όπως πολύ καλά γνωρίζετε *ΔΕΝ ΕΘΙΞΑ ΠΟΤΕ απρόκλητα ΚΑΝΕΝΑ ΑΛΛΟ ΑΠΛΟ
ΜΕΛΟΣ ΤΗΣ ΛΙΣΤΑΣ. Αν γράψω εγώ τη γνώμη μου και πετάγεται κάποιος ωσαν να
μην πω τι και με ειρωνευτεί, ε, ναι, θα τον ξεχέσω, τι περίμενε? Να του
γυρίσω και το άλλο μάγουλο?* Αυτά αλλού, να πάει στον Jesus Inc. & Co. για
να του γυρίσει και το άλλο μάγουλο (αφού ρίξει κέρμα στη σχισμή - παγκάρι to
continue).
*Πάμε τώρα στους θιγμένους*.
*Λαλιά δεν έχουν να με κράξουν οι ίδιοι και στα ίσια και δημοσίως??? Μάλλον
@@ δεν έχουν. Έτσι φέρονται οι ρουφίνοι, οι σκυψομεσίτες, οι δοσίλογοι και
οι κάθε λογής προσκυνημένοι σφουγγοκωλάριοι λοιπόν:*
*Αντί να απαντήσουν οι ίδιοι για να καταλάβουμε και εμείς οι πτωχοί τω
πνεύματι τι απ όλα τους ενόχλησε ακριβώς, στέλνουν EMail ή ακόμα καλύτερα
επικοινωνούν τηλεφωνικά με τον Διαχειριστή της Λίστας και υποβάλλουν
προφορικά τα παράπονά των. Ε λοιπόν αυτούς τους κρυψίνους τους στέλνω από
εδώ αγωνιστικά κωλοδάχτυλα.*
*
*
*Ξυπνήστε και συνέλθετε.*
*Ξέρετε είμαι μάλλον ο τελευταίος που προσπαθεί να ανοίξει την συζήτηση μαζί
σας και τι κάνατε? Μου κλείσατε την πόρτα.

Εύγε! *
*Οι επόμενοι όμως που έρχονται, είναι πολύ πιο εξοργισμένοι για την προδοσία
που συντελείται και δεν θα μείνουν στα λόγια.*
*Θα θρουν με χατζάρες

Καληνύχτα σας.

*