ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: Και ξαφνικά, όλοι έγιναν πατριώτες !!!

  • Subject: Re: Και ξαφνικά, όλοι έγιναν πατριώτες !!!
  • From: Καταραμένο Αροξόλ <katarameno [ at ] gmail [ dot ] com>
  • Date: Tue, 15 Feb 2011 11:35:26 +0200
*Στο επιστρέφω ακέραιο, και σου ταιριάζει γάντι :*
*Θα ήταν καλή ιδέα να φάτε εσείς κανά ban να στανιάρετε, αλλά δυστυχώς όσοι
έχουν φασιστικές τάσεις (ανεξάρτητα από τι πλευρά του κρεββατιού λένε πως
κοιμούνται), πατούν στις δικές μας δημοκρατικές πεποιθήσεις και βγαίνουν
λάδι πάντα.*

*Ακούστε να δείτε όλοι που μου το παίζετε θιγμένοι και θα το πω μία φορά :

Είναι πολύ παλιό κόλπο και εφαρμόστηκε κατά κόρον κατά τη διάρκεια της
7ετίας του Παπαδόπουλου αλλά και μετέπειτα :
Πολύ γνωστό το κολπάκι και κλασσική και αναμενόμενη αντίδραση από
κρυφοφασίστες, κρυφοναζί, δοσίλογους και γερμανοτσολιάδες, ρουφιάνους της
ασφάλειας και Χρυσαυγούς, λαμόγια και διαπλεκόμενους **όταν δεν μπορούν να
απαντήσουν με επιχειρήματα στα επιχειρήματα κάποιου που λέει μια άποψη, η
οποία για τον χ ψ λόγο δεν τους αρέσει (και συνήθως επειδή θίγει κατευθείαν
τα συμφέροντά τους, και συνήθως τα μη νόμιμα οικονομικά τους συμφέροντα, να
κάνουν ένα από τα παρακάτω:  *
*α) Να τον βγάλουν τρελό, παρανοϊκό, ψυχασθενή, παραληρηματικό, κτλ κτλ ως
άλλοι ψυχίατροι χωρίς όμως πτυχίο. Το συνηθίζουν κάτι τσουτσέκια τύπου
Πρετεντέρη στο Mega αλλά και όλοι οι θρασύδειλοι.*
*β) Να τον βαφτίσουν φασίστα ή αυταρχικό ή αναρχικό ή κουκουλοφόρο ή
τρομοκράτη ή και εγώ δε ξέρω τι άλλο *(μήπως κάποιος μόλις το έκανε?)* για
να κρύψουν τις δικές τους φασιστικές πεποιθήσεις και να ρίξουν στάχτη στα
μάτια των υπολοίπων*
*γ) Να τον βγάλουν παιδόφιλο, βιαστή κτλ (βλ. Julian Assange & WikiLeaks)
για να τον εξοντώσουν μία και καλή βασισμένοι μόνο στη νοσηρή τους φαντασία
ή συνήθως στα δικά τους κατορθώματα.*
* δ) Να τον βγάλουν μπλεγμένο με ναρκωτικά κτλ κτλ ή να του κολλήσουν κάποια
ταμπέλα, η οποία αυτομάτως μειώνει τη βαρύτητα όσων λέει, αφού το
υποννοούμενο είναι οτι είναι όργανο του τάδε κόμματος, της τάδε εταιρίας,
της τάδε οργάνωσης κ.ο.κ.*
* ε) Να τον βγάλουν γραφικό, με το να του επιτίθονται όλοι μαζί και
συνεννοημένα, προσπαθώντας να τον ξευτιλίσουν. Με χαρακτηρισμούς επιπέδου
νηπιαγωγείου ή άντε το πολύ γυμνασίου. Στα προαύλια των σχολείων το
μαθαίνουν αυτό από μικροί.*
(Μήπως μόλις το κάνατε κάποιοι αυτό?)* *
*στ) Να τον αποκλείσουν από την ομάδα όπου ανήκει δικαιωματικά ή να τον
περιθωριοποιήσουν με κάθε λογής ποταπή δικαιολογία.*
*ζ) Εάν δεν πιάσει τίποτα από τα παραπάνω, προχωρούν στον εκφοβισμό του με
ξυλοδαρμό από πληρωμένους μπράβους (αγαπημένη μέθοδος κάθε λογής Χρυσαυγών
κτλ. και, τέλος*
*η) Εάν δεν έχει αποτέλεσμα ούτε το στ) να προχωράνε και στην φυσική του
εξόντωση... που είναι φυσικό επακόλουθο της ηθικής, οικονομικής, κοινωνικής,
οικογενειακής και ψυχολογικής του εξόντωσης.*
*
Είναι εντελώς κατινίστικη, πισώπλατη, άνανδρη, ύπουλη και βαθιά φασιστική
συμπεριφορά...
Και έχει δυστυχώς περάσει στην νοοτροπία πολλών νεοελλήνων μαζί με τον
ωχαδερφισμό.
Δε βαριέσαι τώρα, τι πας και ψάχνεις κτλ κτλ. Λαγός τη φτέρη έσειε. *
*Όποιος ανακατεύεται με τα πίτουρα τον τρώνε οι κότες κτλ.

Δεν φαντάζομαι να υποπέσει κανένας σας σε τέτοιες καταδικαστέες συμπεριφορές
? *
Ειδικά αφού ο πρώτος τω λίθω βαλλέτω Panayotis Katsaloulis, με... αποκάλεσε
αμέσως αμέσως φασίστα και μας τονίζει όμως ταυτόχρονα και τις δημοκρατικές
του πεποιθήσεις. Δηλαδή μισό: Μας λέει με λίγα λόγια:
"Μην τον ακούτε τον φασίστα, κάντε τον  Bann" !!! Σας θυμίζει κάτι?*
Εσύ Παναγιώτη προτρέπεις τον Διαχειριστή της Λίστας να με μπαννάρει, αλλά δε
μας είπες για ποιον λόγο.
ΔΕΝ ΑΚΟΥΣΑ ΟΥΤΕ ΕΝΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑ, *
*ΟΥΤΕ ΕΝΑΝ ΛΟΓΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΟΠΟΙΟ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΗΝ ΛΟΓΙΚΗ ΣΑΣ ΝΑ ΜΠΩ ΣΕ
ΠΕΡΙΟΔΟ ΕΠΙΤΗΡΗΣΗΣ.

Πόσο δημοκρατικό είναι Παναγιώτη να μην λες τίποτα επί της ουσίας όσων
θεμάτων έθιξα με τα 2 mail και αντί αυτού να ζητάς την διαγραφή μου από τη
Λίστα? Αν δεν κάνω λάθος βάφτισες παραλληρηματικά τα 2 αρχικά μου EMail...*
*Μάλιστα, ας εξετάσουμε αυτό που λες: Έστω οτι εγώ παραλληρώ. Πόσο πιθανό
είναι λοιπόν να έχουμε πάθει ομαδικό παραλλήρημα και να μη ξέρουμε τι λέμε
όλως τυχαίως ταυτόχρονα και για την ίδια αιτία εγώ, ο Πιτσιρίκος, το Πρέζα
TV, και μύρια όσα άλλα Blog και να ανοίξεις, όλες οι εφημερίδες που το έχουν
πρωτοσέλιδο και όλα τα δελτία ειδήσεων όλων των καναλιών να το έχουν σήμερα
πρώτο θέμα ??? Και μάλιστα επί 3 συνεχόμενες μέρες ασχολούνται με αυτό το
θέμα..

Μήπως τελικά δεν παραληρώ εγώ αλλά απλά δεν σας άρεσε κάτι στα 2 Email μου ή
ακόμα και σε παλιότερα και απλά περιμένατε στη γωνία για να μου επιτεθείτε
για κάτι άλλο που έχω πει (παλιότερα), το οποίο απομένει να μας το
αποκαλύψετε???*
*Έχεις πέσει σε ένα ακόμα σφάλμα όμως, Παναγιώτη : Με χαρακτήρισες εμμέσως
φασίστα ! Δεν είναι η πρώτη φορά που το έχω ακούσει. ¨Εχουν επιχειρήσει και
άλλοι παλιότερα, δυστυχώς για αυτούς όμως στο τέλος αυτοί γίνανε ρόμπα και
όχι εγώ.

*
*ΔΗΛΑΔΗ ΕΔΩ ΜΑΣ ΛΕΝΕ ΚΑΤΑΜΟΥΤΡΑ ΚΑΙ ΞΕΔΙΑΝΤΡΟΠΑ ΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΟΥΛΗΣΟΥΜΕ
ΠΑΡΑΛΙΕΣ, ΝΗΣΙΑ, ΒΟΥΝΑ, ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΑΡΧΑΙΑ ΜΝΗΜΕΙΑ, ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΠΑΡΘΕΝΩΝΑ
και
ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΕΧΕΤΕ ΝΑ ΠΕΙΤΕ ΕΙΝΑΙ : "Μην τον ακούτε τον φασίστα, κάντε τον
Bann" ???
"Πολύ ενοχλητικά αυτά τα εκτός θέματολογίας της Λίστας Email ???"
ΠΩΛΕΙΤΑΙ Η ΧΩΡΑ δήθεν για να βρούν 50 Δις... ΚΑΙ ΔΕ ΣΑΝ ΕΝΟΧΛΗΣΕ ΑΥΤΟ ΑΛΛΑ
ΤΑ 2 EMail???
ΔΕ ΣΑΣ ΕΝΟΧΛΗΣΕ ΟΤΙ ΧΑΡΙΣΑΝΕ ΣΥΝΟΛΙΚΑ ΟΙ ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ 2 ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΙΣ (29ΔΙΣ
ΕΥΡΩ ΕΠΙ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ-ΑΛΟΓΟΣΚΟΥΦΗ, ΚΑΙ 30 ΔΙΣ ΕΥΡΩ ΒΑΣΕΙ ΜΝΗΜΟΝΙΟΥ ΚΑΙ ΑΛΛΑ
25ΔΙΣ ΕΚΤΑΚΤΑ ΕΠΙ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ Γ. & ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ) = 84 ΔΙΣ ΕΥΡΩ !!!!!
ΧΑΡΙΣΑΝΕ 84 ΔΙΣ ΕΥΡΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΠΩΛΕΙΤΑΙ Η ΕΛΛΑΔΑ ΓΙΑ ΝΑ ΒΡΟΥΝΕ ΔΗΘΕΝ 50 ΔΙΣ
!!!!
 *
*ΔΕ ΣΑΣ ΕΝΟΧΛΗΣΕ ΠΟΥ Ο ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΧΑΡΙΖΕΙ ΜΙΑ ΩΡΑΙΑ ΠΡΩΪΑ ΜΕ ΜΙΑ
ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΟΥ, ΧΩΡΙΣ ΚΑΜΙΑ ΕΓΚΡΙΣΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΒΟΥΛΗ, ΑΛΛΑ 30 ΔΙΣ ΕΥΡΩ ΣΤΙΣ
ΤΡΑΠΕΖΕΣ, ΩΣ ΑΛΛΟΣ ΤΣΑΡΟΣ ΤΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΑΚΟΛΟΥΘΩΝΤΑΣ ΠΙΣΤΑ ΤΗΝ
ΑΛΟΓΟΣΚΟΥΦΕΙΟ ΛΟΓΙΚΗ) **και πέραν των όσων άλλων έχουμε πληρώσει ως κράτος
και άρα ως πολίτες στις Ιδιωτικές Τράπεζες για να τις σώσουμε δήθεν από την
χρεωκοπία και την κρίση, ΚΑΙ ΟΤΙ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ ΔΑΝΕΙΖΟΜΑΣΤΕ ΜΕΣΩ ΔΝΤ ΚΑΙ ΕΚΤ **110
ΔΙΣ ΕΝΩ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ ΧΑΡΙΖΟΥΜΕ 84 ΔΙΣ ΣΤΙΣ ΤΡΑΠΕΖΕΣ ΑΛΛΑ ΣΑΣ ΕΝΟΧΛΗΣΕ ΠΟΥ ΤΟ
ΘΕΜΑ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΑΝΗΚΕΙ ΣΤΗΝ ΣΥΝΗΘΗ ΘΕΜΑΤΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΛΙΣΤΑΣ????*
*KAI KATA TA ΑΛΛΑ ΕΙΜΑΙ ΕΓΩ Ο ΦΑΣΙΣΤΑΣ ΚΑΙ ΕΣΕΙΣ ΟΙ ΜΕΓΑΛΟΙ ΔΗΜΟΚΡΑΤΕΣ...
ΠΟΥ ΧΩΡΙΣ ΚΑΜΙΑ ΑΙΤΙΟΛΟΓΗΣΗ ΖΗΤΑΣ ΤΟΝ ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟ ΜΟΥ, ΠΡΟΣΩΡΙΝΟ ή και Μόνιμο
από την Λίστα...*
*
*
*Μα το ξέρω οτι δε μπορείτε να απαντήσετε με επιχειρήματα σε όσα είπα εγώ
πριν και μετά από τα άρθρα ή στα ίδια τα άρθρα που σας έστειλα. Αν
μπορούσατε θα το είχατε κάνει και θα είχατε βάλλει κατευθείαν σε αυτά που
λέει το άρθρο, όπως κάνουν οι άντρες και όχι στο πρόσωπο που τα στέλνει με
απαξιωτικούς χαρακτηρισμούς.
ΑΝ ΕΙΧΑΤΕ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙ ΣΕ ΚΑΤΙ, ΣΕ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΕΠΙ ΤΟΥ ΘΕΜΑΤΟΣ, ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΤΟ
ΠΑΡΑΜΙΚΡΟ, ΚΑΙ ΑΝΟΙΓΑΤΕ ΤΗΝ ΣΥΖΗΤΗΣΗ, ΤΟΤΕ ΘΑ ΕΙΣΑΣΤΑΝ ΛΙΓΟ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΟΤΕΡΟΙ
από τώρα, ΛΙΓΟ ΔΙΑΛΛΑΚΤΙΚΟΤΕΡΟΙ. *
*ΕΙΣΤΕ ΛΟΙΠΟΝ ΑΔΙΑΛΛΑΚΤΟΙ, ΓΕΛΟΙΟΙ ΚΑΙ ΦΑΣΙΣΤΕΣ (ΣΑΣ ΕΠΙΣΤΡΕΦΩ ΣΤΗΡΙΓΜΕΝΟΥΣ
τους δικούς σας αστήρικτους χαρακτηρισμούς λοιπόν, και εσένα Παναγιώτη και
τους άλλους εκεί τους αδερφούς Μαργαρίτη, που προφανώς συννενοήθηκαν και
μεταξύ τους για το πως θα πει το μισό πρώτα ο ένας και το άλλο μισό ο άλλος,
αφού μάλλον δεν έχουν @@ να πουν ολόκληρο ότι είπαν και οι 2 μαζί.*

Ακούστε να δείτε ΑΦΟΙ ΜΑΡΓΑΡΙΤΗ, ΠΟΤΕ ΔΕ ΣΑΣ ΠΡΟΣΒΑΛΛΑ ΚΑΙ ΑΠΑΙΤΩ ΚΑΙ ΑΠΟ
ΕΣΑΣ ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΣΕΒΑΣΜΟ. Εκτός και αν κάτι που είχα πει κατ' ιδίαν παλιά, το
οτι ο καφές στο banner της ιστοσελίδας σας πρέπει να είναι γεμάτος και όχι
μισοάδειος, που το είπα και 100% αστειευόμενος και με απλή διάθεση να σας
πειράξω λίγο για το όμορφο ομολογουμένως Site σας, σας πείραξε τόσο πολύ ή
το πήρατε για ειρωνεία ή οτιδήποτε κακό... Εγώ μια πλάκα έκανα, απορώ γιατί
λοιπόν παρεξηγηθήκατε. Δεν περιείχε η πλάκα για την κούπα του καφέ καμία
ειρωνεία και γιατί να περιέχει άλλωστε,
*Εξάλλου ούτε εσάς ούτε και κάποιο άλλο μέλος της Λίστας αυτής δε θυμάμαι να
πρόσβαλλα ποτέ (και ειδικά απρόκλητα). Αν παρόλα αυτά κάποιος έχει
προσβληθεί από κάτι που έχω γράψει,του ζητάω προκαταβολικά και συγνώμη
εγγράφως και από εδώ, μέσω λίστας.*
*
Πάμε τώρα στις "ενστάσεις" σας και στον αγανακτισμό μερικών μερικών :*
*
Όταν σκάνε ομαδόν και κατά πενηντάδες τα Email από τα μέλη της λίστας αυτής
με θέμα μία παράγραφο ενός άρθρου ενός εδαφίου ενός διαγωνισμού ή μιας
προσφοράς ή ενός διαγωνισμού ή ενός εγγράφου με λειτουργικές προδιαγραφές **και
καλώς "παίρνει φωτιά" και ζωντανεύει η Λίστα, και συζητάτε όπως μάθατε ή
όπως σας έμαθαν ... τότε όλα είναι καλά, και ας πέφτει μπόλικο flamewar, και
μπόλικες ανούσιες παρεξηγήσεις κτλ. κτλ.
ΤΟΤΕ ΔΕΝ ΣΑΣ ΕΝΟΧΛΟΥΝ ΤΑ 50 ή 100 ή 150 συνεχόμενα Emails που έρχονται σε
όλα τα μέλη της Λίστας αυτής.
*
*
*
*Όταν έστειλα 2 (δύο) όμως απανωτά EMail που ξεφεύγουν από την βασική
θεματολογία της Λίστας Ελεύθερου Λογισμικού, και έθεσα ουσιαστικά το πιο
φλέγον θέμα της επικαιρότητας (χθες με είπε ο άλλος Spammer, σήμερα αυτό το
θέμα είναι πρώτο θέμα σε όλες τις εφημερίδες και τα δελτία ειδήσεων, παρά
την προσπάθεια των διαπλεκόμενων ΜΜΕ να αποσιωπήσουν το θέμα και να το
περάσουν στα ψιλά γράμματα την πρώτη μέρα, δηλ. την Παρασκευή, τελικά μετά
το κράξιμο που έφαγαν από παντού προφανώς οι διάφοροι "Πρετεντέρηδες" και οι
λοιποί δημοσιογραφίσκοι που κάνουν ρεπορτάζ μέσα από το στούντιο και κάνουν
και σεμινάρια επιδοτούμενα από το ίδιο το Διεθνές Νομισματικό Ταμείο, ΤΟΤΕ
ΞΑΦΝΙΚΑ ΕΝΟΧΛΗΘΗΚΑΤΕ ΟΛΟΙ ΣΑΣ (ΟΣΟΙ ΜΟΥ ΤΗΝ ΛΕΤΕ) ΤΟΣΟ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΤΟ ΤΡΟΜΕΡΟ
ΚΑΙ ΦΟΒΕΡΟ ΜΟΥ ΑΤΟΠΗΜΑ (!!!) να στείλω ένα Email εκτός συνήθους θεματολογίας
και γενικώτερου ελπίζω ενδιαφέροντος*
*
*
*Η προσπάθεια να φανεί οτι υπάρχει μαζική δυσαρέσκεια στη Λίστα από τα 2
Email που έστειλα είναι τουλάχιστον γελοία, αφού σε μια Λίστα με και εγώ δεν
ξέρω πόσα μέλη, βρέθηκαν 3 άτομα να με ειρωνευτούν αντί φυσικά να απαντήσουν
σε κάτι επί της ουσίας.*
*
*
*Περίμενα λίγη περισσότερη φαντασία στην επίθεση που ήξερα φυσικά ο,τι ήταν
πολύ πιθανό να δεχτώ αλλά τελικά με απογοητεύσατε.

*
*Μάθετε λοιπόν αυτοί που βιάστηκαν να ρίξουν τους πρώτους λίθους, ο,τι δε
μασάω από τέτοια.
Μάθετε δεν γνώρισα ποτέ τον Παππού μου. Γιατί??? Επειδή έκρυβε
αντιαστασιακούς μέσα στην αποθήκη με τα σιτάρια του, *
*και τους έδινε καλάμια τα οποία από πριν είχαν τρυπήσει για να αναπνέουν
ακίνητοι όση ώρα έψαχναν οι Γερμανοί Ναζί την γειτονιά, *
*την αποθήκη, το σπίτι, τα δωμάτια και τον μπαχτσέ της γιαγιάς μου.
Και γιατί δεν γνώρισα ποτέ τον Παπππού μου? Επειδή κάποιοι Γερμανότσολιάδες,
ρουφιάνοι και δοσίλογοι της Κατοχής φόρεσαν κουκούλα και τον κατέδωσαν μόνο
και μόνο επειδή έκρυβε αντιστασιακούς στην αποθήκη του με το σιτάρι.
Μάθετε οτι ήμουν μετανάστης 5 χρόνια στην Γερμανία και ανεχόμουν καθημερινά
τα ειρωνικά και υποτιμητικά σχόλια των περισσότερων μαθητών στο Γερμανικό
Σχολείο, τα οποία μετέφεραν τις ακροδεξιές και εθνικιστικές κορώνες τύπου
Auslaender Raus στο σχολείο. Μόνο 3 από τα 25 γερμανάκια μας μιλούσαν, και
αυτό, μόνο και μόνο επειδή είμασταν... "μαυροκέφαλοι" (Schwartzkopf), δηλαδή
πολύ μελαψοί για τα γούστα τους. *
*
Και τέλος μάθε και το άλλο, τελευταίο, ενδεικτικό του ποιον είπες φασίστα
(ομοίως ποιον είπατε γελοίο) εμμέσως πλην σαφώς :
Όταν εκτελέστηκε ο παππούς μου, η γιαγιά μου συνέχισε το ίδιο κόλπο, γιατί
τα Ναζί κρετινάκια με τα κρανάκια δεν μπορούσαν ποτέ να διανοηθούν ο,τι μια
γυναίκα που μόλις προχθές της εκτέλεσαν τον άντρα της στα 11 μέτρα ΘΑ
ΞΑΝΑΕΚΡΥΒΕ ΑΝΤΙΣΤΑΣΙΑΚΟΥΣ ΣΤΗΝ ΑΠΟΘΗΚΗ ΤΗΣ ΜΕΣΑ ΣΤΑ ΣΙΤΑΡΙΑ...

*
Contour - 'Now or Never'

http://www.youtube.com/watch?v=h4G-GGEHHR4
*
♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫
*

Σας τα αφιερώνω, ειδικά το 1ο βιντεάκι, λέει πολλά :

*Mistabishi - 'From Memory' (Matrix Remix) *Official Video
http://www.youtube.com/watch?v=4IWlF-Vx7cE
http://www.youtube.com/watch?v=lbu5MWy6dGw

♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫

Πάρτε και το παραλήρημα της Ελευθεροτυπίας, βαφτίστε το και αυτό φασιστικό ή
αναρχικό ή ότι άλλο
και κλειστείτε στο καβούκι σας λοιπόν αφού είστε τόσο προσκυνημένοι μερικοί
μερικοί και να κοιμάστε
από το πλευρό που λέει ο,τι όλα αυτά γίνονται για ... να μπει τάξη στην
Ελλάδα
(γιαυτό άλλωστε χαρίζουν οι ξεφτίλες πολιτικοί μας τα 84 ΔΙΣ ΕΥΡΩ στις
Τράπεζες!!!)

Μάλλον μερικοί ξεχάσατε ο,τι πατάτε πάνω σε ελληνικό χώμα και ο,τι το
ελληνικό κράτος που αυτοί
ξεπουλάνε κομμάτι κομμάτι δεν τους ανήκει και ίσως, λέω ίσως αυτό το κράτος
που διαλύεται επίτηδες

*και συστηματικά είναι αυτό που έχει κάνει κάποιους από εσάς τζάμπα μάγκες.
*

Και μάλλον μερικοί σε αυτή τη λίστα δεν θιχτήκατε καθόλου όταν ο Πάγκαλος,
εγγονός δικτάτορα, είπε "μαζί τα φάγαμε",
γιατί όντως μαζί τα φάγατε.
Μάλλον δεν ανησυχήσατε καθόλου όταν ο Πρωθυπουργός της χώρας
όπου γεννήθηκαν οι έννοιες Ελευθερία,
Δημοκρατία, Δικαιοσύνη, Φιλοξενία, δηλώνει οτι είναι προτιμότερο να
απωλέσουμε μέρος της εθνικής μας
κυριαρχίας, μετά δήλωσε οτι πρέπει να είμαστε έτοιμοι να απωλέσουμε μέρος
της εθνικής μας κυριαρχίας,
και μετά ήρθε η στιγμή που ουσιαστικά παρέδωσε την εθνική μας κυριαρχία στα
αφεντικά του στη Λέσχη
Bilderberg, στο ΔΝΤ και στους εβραίους μεγαλοτραπεζίτες, αυτούς που δήθεν θα
μήνυε κιόλας.
Αυτούς που δήθεν θα τους έκανε και διάβημα διαμαρτυρίας. Αυτούς με τους
οποίους ήταν σε απευθείας
επικοινωνία και συνεννόηση επί ώρες ολόκληρες από το μεσημέρι της Παρασκευής
και μέχρι τις 02:00 το
βράδυ για να δουν πως θα μπαλώσουν των ελεγκτών της Τρόϊκας
*Αυτός που είναι*
* μισός Αμερικανός πολίτης και διατηρεί παράνομα (σύμφωνα με αμερικάνικο
νόμο) και *
* *
*την αμερικανική υπηκοότητά του, ενώ έχει αναλάβει **δημόσιο αξίωμα σε άλλη
χώρα εκτός ΗΠΑ, και μάλλον *δεν σας κάνει αίσθηση οτι είναι μέλος μαζί με
Υπουργό
Οικονομίας Παπακωνσταντίνου της περιβόητης Λέσχης Bilderberg.

Πάρτε και ένα παραλήρημα της Ελευθεροτυπίας :

 Η τρόικα απαίτησε και παίρνει ό,τι θέλει σε επιχειρήσεις, νερά, έδαφος
Πωλείται για 50
δισ.<http://www.enet.gr/?i=issue.el.home&date=12/02/2011&id=250610>

Πληροφορίες: Ε.Ε., ΕΚΤ, ΔΝΤ
[image: Οι εθνικοί μας εκποιητές λαμβάνουν
θέσεις]<http://www.enet.gr/?i=issue.el.home&date=12/02/2011&id=250610>
* Επείγουσα απογραφή της δημόσιας περιουσίας για να δοθούν 15 δισ. φέτος και
το 2012. Επιβάλλεται μείωση αποδοχών στον ιδιωτικό τομέα με επιχειρησιακές
συμβάσεις. Θρασείς οι τρεις, μίλησαν για «κεκτημένα συμφέροντα εργαζομένων»
και ανήγγειλαν: «Θα περάσετε δύσκολα χρόνια». ΔΝΤ: Σε αναμορφωτήριο οι ΔΕΚΟ,
να απορρυθμιστεί η αγορά εργασίας*

Πλήρες θέμα...<http://www.enet.gr/?i=issue.el.home&date=12/02/2011&id=250610>

*Για το ίδιο θέμα*

   - Τρόικα: Θύμωσε μέχρι και η
...κυβέρνηση<http://www.enet.gr/?i=news.el.article&id=250754>

   - Σφαγή μισθών και
επικουρικών<http://www.enet.gr/?i=issue.el.home&date=12/02/2011&id=250611>
   - ΔΝΤ: Απορρυθμίστε την αγορά
εργασίας<http://www.enet.gr/?i=issue.el.home&date=12/02/2011&id=250612>

http://www.enet.gr/?i=issue.el.home&date=12/02/2011&id=250610

 Έντυπη Έκδοση Ελευθεροτυπία, Σάββατο 12 Φεβρουαρίου 2011

*ΘΗΡΙΩΔΕΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΤΗΣ ΤΡΟΪΚΑΣ ΓΙΑ ΠΩΛΗΣΗ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΓΗΣ ΚΑΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ 50
ΔΙΣ. ΑΠΟΔΕΧΤΗΚΕ Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ*
 Η λεηλασία μιας χώρας
 Της ΕΛΕΝΗΣ ΚΩΣΤΑΡΕΛΟΥ

Η ελληνική κυβέρνηση αποφάσισε να πουλήσει τα πάντα έναντι 50 δισ. ευρώ.
Στον βωμό της μείωσης του δημόσιου χρέους, το οικονομικό επιτελείο ήρθε σε
συμφωνία με την τρόικα των δανειστών για την πώληση:

[image: Οι εθνικοί μας εκποιητές λαμβάνουν
θέσεις]<http://s.enet.gr/resources/2011-02/24-2-thumb-large.jpg>Οι
εθνικοί μας εκποιητές λαμβάνουν θέσεις1 Κάθε εισηγμένης ή μη δημόσιας
επιχείρησης. Και ως τέτοιες μπορεί να καταγραφούν (εξ όσων έχουν απομείνει
στο Δημόσιο) οι ΔΕΗ, ΕΥΔΑΠ, ΕΥΑΘ (Εταιρεία Υδρευσης Αποχέτευσης
Θεσσαλονίκης), Ταχυδρομικό Ταμιευτήριο, Ταμείο Παρακαταθηκών και Δανείων,
ΟΠΑΠ, ΟΤΕ (μειοψηφικό πακέτο), Οργανισμός Λιμένος Πειραιώς, Οργανισμός
Λιμένος Θεσσαλονίκης, Αγροτική Τράπεζα, Ελληνικά Πετρέλαια (μειοψηφικό
πακέτο). Αναφερόμενοι ειδικά στις τράπεζες είπαν πως πρέπει να εκχωρηθούν μη
βασικές δραστηριότητες (όπως των συναλλαγών στην περίπτωση του Ταμείου
Παρακαταθηκών).

Αιγιαλός και παραλία

2 Η ακίνητη περιουσία του Ελληνικού Δημοσίου. Φιγουράρουν δημόσιες εκτάσεις
«φιλέτα» στην ηπειρωτική ή στη νησιωτική χώρα, οι βραχονησίδες (πρώτη φορά
είχε επιχειρήσει να τις πουλήσει το 1991 ο Κων. Μητσοτάκης). Σε περίπου
72.000 ανέρχονται τα δημόσια κτήματα και 41.000 τα ανταλλάξιμα. Αξίζει να
αναφερθεί ότι ως δημόσια περιουσία θεωρούνται ο αιγιαλός και η παραλία.

3 Τα εμπορικά ακίνητα. Εκατοντάδες δημόσια κτίρια που βρίσκονται σε κάθε
πόλη ή εκτός αυτών μπαίνουν στην τεράστια λίστα τής προς πώληση δημόσιας
περιουσίας της χώρας.

[image: Μια «προφητική» αφίσα που είχε εκδοθεί από το ΠΑΣΟΚ επί Ανδρέα
Παπανδρέου και επί διακυβέρνησης Ν.Δ. Η διαφωνία του Κ. Σημίτη με το
περιεχόμενό της είχε αποτελέσει την αιτία διαγραφής
του]<http://s.enet.gr/resources/2011-02/23-thumb-large.jpg>Μια
«προφητική» αφίσα που είχε εκδοθεί από το ΠΑΣΟΚ επί Ανδρέα Παπανδρέου και
επί διακυβέρνησης Ν.Δ. Η διαφωνία του Κ. Σημίτη με το περιεχόμενό της είχε
αποτελέσει την αιτία διαγραφής τουΜας αφήνουν την... Ακρόπολη

Οι επικεφαλής της τρόικας, Σερβάζ Ντερούζ της Ευρωπαϊκής Ενωσης, Πολ Τόμσεν
του ΔΝΤ και Κλάους Μαζούχ της ΕΚΤ, ερωτηθέντες σχετικά ξεκαθάρισαν πως «σε
καμία περίπτωση δεν μιλάμε για αρχαία μνημεία» και ειδική επισήμανση έγινε
από τον κ. Τόμσεν: «Κανείς δεν θα ήθελε να διακυβεύσει την πολιτιστική
κληρονομιά της Ελλάδας».

Το μεγαλύτερο πρόγραμμα αποκρατικοποιήσεων και εκποίησης της ελληνικής
δημόσιας περιουσίας που θέτει σε εφαρμογή η κυβέρνηση στοχεύει στην άντληση
15 δισ. ευρώ τη διετία 2011-2012 και συνολικά 50 δισ. ευρώ την πενταετία
2011-2015. Η αρχική εκτίμηση της ελληνικής κυβέρνησης ήταν για 8 δισ.
(απαισιόδοξη, κατά την τρόικα) έναντι των 7 δισ. που έχουν εγγραφεί στο
Μνημόνιο και των 3 δισ. ευρώ αρχικώς.

Χαρακτηριστική είναι η προτροπή του κ. Τόμσεν προς τους Ελληνες: «Μην
επιτρέπετε στους λίγους που κερδίζουν από το γεγονός ότι ελέγχουν την
κρατική δημόσια περιουσία να αποκλείσουν τους καρπούς των ιδιωτικοποιήσεων
από τους πολλούς».

Η κυβέρνηση ξεπέρασε τους «αρχικούς δισταγμούς» της, κατά την τρόικα, και
προχωράει στην καταγραφή της περιουσίας του Δημοσίου και τη δημιουργία
χαρτοφυλακίου συμμετοχών και εμπορικά αξιοποιήσιμων ακινήτων. Κατά την
τρόικα, το πρόγραμμα αποκρατικοποιήσεων και εκποιήσεων είναι
πραγματοποιήσιμο.

Ιδέα του Σαμαρά

Αξίζει να αναφερθεί ότι ανάλογη πρόταση έγινε τον περασμένο Ιούλιο από τον
πρόεδρο της Ν.Δ. Αντώνη Σαμαρά για την άντληση 50 δισ. ευρώ από περιουσία
συνολικής αξίας 300 δισ. ευρώ.

Σε πρώτη φάση προχωρούν στην ανεύρεση συμβούλου που θα αναλάβει το όλο
εγχείρημα.

Η πώληση οτιδήποτε «κινείται ή δεν κινείται» είναι η λύση στη μείωση του
δημόσιου χρέους, προκειμένου -κατά την τρόικα- να μη χρειαστεί να γίνουν και
άλλες δύσκολες κοινωνικές περικοπές. Εν τούτοις η εκχώρηση της δημόσιας
περιουσίας γίνεται, αφού έχουν προηγηθεί οι περικοπές σε μισθούς και
συντάξεις, καθώς και οι αυξήσεις φόρων.

Τα χρήματα που θα αντληθούν από την πώληση επιχειρήσεων και ακινήτων θα
μειώσουν ανάλογα το δημόσιο χρέος. Πρόκειται για μία από τις συνδυαστικές
λύσεις, στις οποίες καταλήγει το οικονομικό επιτελείο ύστερα από συμφωνία με
τους δανειστές. Οι άλλες δύο είναι ο ευρωπαϊκός δανεισμός για την επαναγορά
του δημόσιου χρέους και οι μεμονωμένες συμφωνίες με τραπεζικούς οίκους που
έχουν το μεγαλύτερο ποσοστό του ελληνικού χρέους (Γερμανία, Γαλλία, Αγγλία
και ΗΠΑ).

ΑΦΟΥ ΤΑ ΕΧΟΥΝ ΥΠΟΓΡΑΨΕΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΜΑΪΟ ΑΥΤΑ ΚΑΙ ΑΦΟΥ ΣΥΜΦΩΝΗΣΑΝ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΤΩΡΑ
ΚΑΙ ΠΑΝΕ ΝΑ ΠΟΥΛΗΣΟΥΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΗ ΚΑΙ ΥΔΩΡ, ΔΙΝΟΥΝ ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΓΗ ΚΑΙ ΥΔΩΡ,
ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΜΑΣ ΤΟ ΠΑΙΖΕΙ Ο ΓΙΩΡΓΑΚΗΣ ΕΚΝΕΥΡΙΣΜΕΝΟΣ ΜΕ ΤΑ ΣΤΕΛΕΧΗ
ΤΟΥ ΔΝΤ

Η ΕΣΧΑΤΗ ΠΡΟΔΟΣΙΑ ΤΙΜΩΡΕΙΤΑΙ ΜΕ ΕΚΤΕΛΕΣΗ ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΑ
ΚΑΙ ΟΙ ΣΥΝΕΡΓΟΙ ΔΕΝ ΘΑ ΞΕΧΑΣΤΟΥΝ ΕΥΚΟΛΑ.

ΥΓ: Δεν είναι FrondPage άσχετε, με το Google Chrome κάνεις copy paste html,
εξυπνάκια.

Πάρτε το ban και βάλτε το εκεί που ξέρετε μαλακιστήρια που θα με πείτε και
γελοίο.

πλοήγηση μηνυμάτων