ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: Και ξαφνικά , όλοι έγιναν πατριώτες !!!

  • Subject: Re: Και ξαφνικά , όλοι έγιναν πατριώτες !!!
  • From: Panayotis Katsaloulis <panayotis [ at ] panayotis [ dot ] com>
On 15 Φεβ 2011, at 2:08 μ.μ., Akis Foulidis wrote:

> Δεκτό ότι είναι offtopic τα posts αλλά είναι το λιγότερο υποκριτικό να τρώει
> κάποιος ban από την στιγμή που τα περισσότερα posts είναι επί της ουσίας
> offtopic, απλά έχουν μέσα μαγικές λέξεις του τύπου: μετάφραση, ανοιχτό
> λογισμικό, ο ήλιος ο πράσινος ο ήλιος που ανατέλλει κτλ.

Φυσικά είμαστε εδώ όλοι να συζητήσουμε τις απόψεις μας, και θεωρώ δεδομένο πως όλους μας ενδιαφέρει ο διάλογος και η ελευθερία του λόγου, αλλιώς δε θα είμαστε γραμμένοι και ενεργά μέλη της open source κοινότητας, οι περισσότεροι από μας με απτό έργο (παρά με ανάθεμα).

Το αν έγινε ban κάποιος προφανώς έγινε για τους εξής λόγους:

1) Το ζήτησε προσωπικά ο ίδιος και η ευχή του έγινε πραγματικότητα:

On 13 Φεβ 2011, at 2:00 π.μ., Καταραμένο Αροξόλ wrote:
> Είμαι μόλυνση λοιπόν, ζήτα να με διαγράψουν. Τι περιμένεις?

2) Δε σεβάστηκε τους κανόνες και τη διακριτική επέμβαση του διαχειριστή, που αν θέλουμε να μην είμαστε ζούγκλα, είμαστε όλοι υποχρεωμένοι να τον ακούσουμε. Όταν ο admin λέει «administrivia», είμαστε υποχρεωμένοι όλοι να μπαίνουμε στο καβούκι μας.

πλοήγηση μηνυμάτων