ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: Και ξαφνικά , όλοι έγιναν πατριώτες !!!

On Tue, Feb 15, 2011 at 11:51:17AM +0200, Nikos Roussos wrote:
> Λόγω των συνεχιζόμενων offtopic μηνυμάτων απ' τον συγκεκριμένο χρήστη
> (παρά την προσωπική παράκληση), το email του προστέθηκε στη ban list

Δεκτό ότι είναι offtopic τα posts αλλά είναι το λιγότερο υποκριτικό να τρώει
κάποιος ban από την στιγμή που τα περισσότερα posts είναι επί της ουσίας
offtopic, απλά έχουν μέσα μαγικές λέξεις του τύπου: μετάφραση, ανοιχτό
λογισμικό, ο ήλιος ο πράσινος ο ήλιος που ανατέλλει κτλ.

Φυσικά δεν μπαίνω στην διαδικασία να δικαιολογήσω τα συγκεκριμένα posts
ως κοινωνικούς προβληματισμούς και να τα συνδέσω με το open source ή το free
software ή δεν ξέρω κι εγώ τι άλλο, αφού αυτό γίνεται συνεχώς εδώ μέσα. Λίγο
σοβαροί να είμαστε...

--
Akis Foulidis

``Times like these call for a Big Lebowski.''