ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: kalispera apo Bulgaria

Στις 15-02-2011, ημέρα Τρι, και ώρα 16:04 +0200, ο/η Tritas έγραψε:
> Καλησπέρα σας από τη Σόφια (με χιονάκι σήμερα)
>
> Παρακολουθώ όσο μπορώ τις συζητήσεις σας και θα ενδιαφερόμουν να έρθω σε επαφή με συναδέλφους που έχουν δεί να λειτουργεί σε ελληνική επιχείρηση η οργανισμό το Open ERP (www.openerp.com) η που έχουν κάποια ιδέα για το πόσο εύκολο/δύσκολο είναι να μεταφραστεί και να τοπικοποιηθεί σε μια τρίτη χώρα (Ελλάδα,Βουλγαρία,Αλβανία κλπ)
>
> Φιλικά και πάντα στη διάθεσή σας αν μπορώ κάτι να κάνω από εδώ (είμαι μόνιμος κάτοικος)

Γεια και από Ελλάδα.

Σχετικά με το openerp δεν ξέρω να σου πώ σε τι κατάσταση βρίσκετε πάντως
μπορώ ανεπιφύλακτα να προτείνω ένα καθαρά Ελληνικό open source το
Pytheus ERP (http://www.snigel.gr/pytheus).
Παλιά εν έτη ~2004 έψαχνα και εγώ μια λύση Open Source αλλά συγκρίνοντας
διάφορα τότε διαπίστωσα-με ότι έπρεπε να φτιαχτεί κάτι άλλο που να
καλύψει τις ανάγκες που άλλα δεν μπορούσαν.
Η μετάφραση και τοπικοποίηση υπάρχουν νομίζω http://openerp.hellug.gr/
αλλά στο θέμα ERP θέτονται πολλή ποιό σοβαρά προβλήματα νομίζω που είναι
κάπως δύσκολο να ξεπεραστούν με τακτικές όπως  java ή python ? mysql ή
postgesql ? GTK or web ? P4 quad core or embedded PII, και άλλα πολλά.

Θα μπορούσα να σου αναφέρω ποιοί κόβουν τιμολόγια με το Pytheus αλλά
νομίζω είναι προσωπικό τους θέμα.
Πάντως εμείς εδώ και χρόνια έχουμε απαλλαγεί από οτιδήποτε έχει να κάνει
με κλειστό κώδικα και γενικά προσωπικά στεναχωριέμαι που δεν είδα ακόμη
κάποιον να κάνει το ίδιο (μπορεί και να μην τους ενδιαφέρει...).

--
                            .-.