ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: kalispera apo Bulgaria

Καλημέρα John

πριν μερικά χρόνια μετά απο πληροφόρηση και κλείσιμο συνάντησης μέσω του Μιχάλη του Καπίρη (καλού φίλου που ασχοελίται με τα ERP σαν σύμβουλος πωλήσεων) είχα δεί όντως ένα ελληνικό ERP στη Θεσσαλονίκη (που με εντυπωσίασε την εποχή εκείνη για την διαδραστικότητά του ).Εκτοτε έχασα επαφή(δικό μου λάθος).Μήπως μιλάμε για το ίδιο ?

Δεν είμαι προγραμματιστής αλλά είμαι σαφώς "ελληνάρα ΙΤ" και δεν έχω λόγω να ψαχνω στο Βέλγιο και στα αγγλικά κάτι φταγμένο για τις εκεί συνθήκες οταν υπάρχουν ελληνικές προσπάθειες ισάξιες τεχνολογικά.

Ισως ,επειδή ,στο χώρο του ERP ανοιχτού κώδικα,οι δρώντες και οι συμπαθώντες είμαστε μάλλον πολύ...λίγοι ,θα μπορούσαμε να ...οργανωθούμε (που λέει και το σχετικό ανέκδοτο) - διότι εγώ που τώρα τελευταία παρακολουθώ τα συμβαίνοντα βλέπω οτι δεν είμαστε οργανωμένοι (έστω virtually).Μήπως θα μπορούσε να γίνει κάποιο workshop να δούμε όλα τα ελληνοποιημένα συστήματα και να συζητήσουμε για ενδεχόμενες κοινές δράσεις?

Ζητώ συγγνώμη αν παρεκλίνω απο την τεχνικότητα που εστιάζει αυτή η λίστα.Δεν θα το ξανακάνω.

φιλικά και συνεναιτικά

Apostolis Tritas

Partner

Unisoftware SA - Sofia , 1-2-3-software -Athens  , Unisoftware doo - Belgrade

Mobile BG : +359,878715900
Mobile GR:  +30,6938798626
Mobile RS : +381,656940049
Skype and GoogleTalk : tritas

Web :    www.unisoftware.net     www.1-2-3-software.com

E-mail : tritas [ at ] unisoftware [ dot ] net , tritas [ at ] 1-2-3-software [ dot ] com