ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: kalispera apo Bulgaria

Καλημέρα Αποστόλη.

Στις 16-02-2011, ημέρα Τετ, και ώρα 08:05 +0200, ο/η Tritas έγραψε:
> Καλημέρα John
>
> πριν μερικά χρόνια μετά απο πληροφόρηση και κλείσιμο συνάντησης μέσω του Μιχάλη του Καπίρη (καλού φίλου που ασχοελίται με τα ERP σαν σύμβουλος πωλήσεων) είχα δεί όντως ένα ελληνικό ERP στη Θεσσαλονίκη (που με εντυπωσίασε την εποχή εκείνη για την διαδραστικότητά του ).Εκτοτε έχασα επαφή(δικό μου λάθος).Μήπως μιλάμε για το ίδιο ?
Όχι δεν είναι αυτό που είχες δεί.

> Δεν είμαι προγραμματιστής αλλά είμαι σαφώς "ελληνάρα ΙΤ" και δεν έχω λόγω να ψαχνω στο Βέλγιο και στα αγγλικά κάτι φταγμένο για τις εκεί συνθήκες οταν υπάρχουν ελληνικές προσπάθειες ισάξιες τεχνολογικά.
Πιστεύω χωρίς να θέλω να θίξω καμία προσπάθεια ότι το Pytheus έχει
"πιάσει" θέματα που τα άλλα δεν θέλουν καν να τα αγγίξουν πχ να τρέχει
και σε console mode ή να χειρίζετε data ταυτόχρονα από διάφορες
databases που κάποιος μπορεί να τα συναντήσει ελάχιστες φορές αλλά θα
πρέπει να παραδεχτεί ότι είναι πρόβλημα και δεν θα έχει να δώσει λύση.
Η άποψή μου προσωπικά για το πόσο είναι τεχνολογικά ποιό μπροστά δεν  με
ενδιαφέρει καθόλου' αυτό που έχει ώς στόχο εξ αρχής είναι να μην
περιορίζετε από hardware-software ούτε από databases αλλά ούτε και από
GUI και φυσικά να είναι σύμφωνα με τα Ελληνικά φορολογικά δεδομένα.

> Ισως ,επειδή ,στο χώρο του ERP ανοιχτού κώδικα,οι δρώντες και οι συμπαθώντες είμαστε μάλλον πολύ...λίγοι ,θα μπορούσαμε να ...οργανωθούμε (που λέει και το σχετικό ανέκδοτο) - διότι εγώ που τώρα τελευταία παρακολουθώ τα συμβαίνοντα βλέπω οτι δεν είμαστε οργανωμένοι (έστω virtually).Μήπως θα μπορούσε να γίνει κάποιο workshop να δούμε όλα τα ελληνοποιημένα συστήματα και να συζητήσουμε για ενδεχόμενες κοινές δράσεις?
Μα φυσικά ! Ότι καλύτερο ! Και ας είμαστε πολύ...λίγοι...
Θα πρότεινα να γίνει Θεσσαλονίκη.

> Ζητώ συγγνώμη αν παρεκλίνω απο την τεχνικότητα που εστιάζει αυτή η λίστα.Δεν θα το ξανακάνω.
Η συζήτηση έχει να κάνει καθαρά με open source και νομίζω ότι ενδιαφέρει
αρκετά πολλούς, αλλά μην στεναχωριέσαι συνηθίζουμε εδώ στην Ελλαδίτσα
μας να συζητάμε με "καντήλια" και τα σχετικά παρά για κάτι ουσιώδες.

Καλημέρα ξανά.

--
                            .-.