ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: Need a little debuging and hits...

Αλήθεια με τα unicode domain names τι κάνουμε ? Πώς τα πιάνουμε με regexp ?

(Το παιρνω πισω.

ΔΕΝ λυνονται ΟΛΑ τα προβληματα με regexps και λαστιχακια.

...τουλαχιστον, οχι χωρις ΠΟΛΛΑ λαστιχακια.)

Τα unicode domain names, τα πιανουμε κανονικα. Punycode-encoded δεν ειναι ολα; Αν ναι, ριξε μια ματια εδω περα : http://en.wikipedia.org/wiki/Punycode

Ασχετο. Χωρις να εχω διαβασει τιποτα σχετικα με το punycode, μου δινει την εντυπωση οτι ειναι σχεδιασμενο απλα και μονο ωστε να μην ξεσκιζει εντελως μα εντελως τα domain names που χρησιμοποιουν κατα βαση λατινικο αλφαβητο.

Π.χ. το domain "schutzverband-nürnberger-bratwürste.com" punycodιαζεται σε "xn--schutzverband-nrnberger-bratwrste-5pdo.com", που ειναι πολυ παραπλησιο του αρχικου, οποτε ο κατοχος του domain δε γκρινιαζει πολυ.

Δεδομενου οτι το ξεσκιζει αρκετα ωστε να μην ειναι ετσι κι αλλιως απομνημονευσιμο στην punycode μορφη, μαλλον το μονο επιχειρημα που τους μενει ειναι απλα αυτη η γκρινια

Ο Ελληνας κατοχος ωστοσο του "γιουβαρλάκια-αυγολέμονο.net" που γινεται "xn----olbenbbchg7cdllhqqukdb1a9fk.net", μαλλον εχει καθε αφορμη να τους βριζει.