ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: fyi... Should governments promote open source software?

On Wednesday 23 of February 2011 10:47:20 Christos Ricudis wrote:

> Οταν τα λεω εγω αυτα ομως με λενε οπισθοδρομικο απολιθωμα, πληρωμενο
> πρακτορα της Microsoft, και αλλα τετοια χαριτωμενα.

(
Ας μου επιτραπεί, ακόμη μια φορά, να σπάσω κι εγώ το netiquette
)

Εαν αυτό είναι ειλικρινές παράπονο τότε θέλω να εκφράσω την ειλικρινέστατη
διαφωνία μου. Κανονικά, θα έπρεπε να είναι κανείς ικανοποιημένος για το ότι
κάποιοι του αφιερώνουν χρόνο, του λένε την αλήθεια (τους) και τον μνημονεύουν.

Και σαφώς να τους ευχαριστεί (σιωπηλά) για το ότι, ανέξοδα, τον κάνουν αθάνατο
:-)

Νίκος

πλοήγηση μηνυμάτων