ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: fyi... Should governments promote open source software?

  • Subject: Re: fyi... Should governments promote open source software?
  • From: Alexios Zavras <zvr+foss [ at ] zvr [ dot ] gr>
  • Date: Wed, 23 Feb 2011 20:48:32 +0200
Theodoros G. Karounos wrote [edited]:
> *" Governments are increasingly interested in promoting open source
> software. Yet policymakers have seldom laid out any clear theoretical or
> empirical justification for these policies. This column explores recent
> studies suggesting that open source and proprietary software strengthen each
> other and should co-exist ??? too much open source could actually be a bad
> thing.
> ...  http://www.voxeu.org/index.php?q=node/5725 "

μα τι οπισθοδρομικά απολιθώματα,
τι πληρωμένοι πράκτορες της Microsoft
είναι αυτοί!  :-)

σοβαρά, τώρα, οι συγκεκριμένοι ακαδημαϊκοί
κατά τη γνώμη μου... they don't get it.
είναι αυτοί που προωθούν την έννοια και το μοντέλο
του Commercial Open Source Software
(κι έχει ξανα-κυκλοφορήσει στη λίστα σχετικό υλικό).

τα σχόλια κάτω από το άρθρο και πολύ περισσότερο
τα σχόλια σε άλλα sites για το άρθρο
αναφέρουν αρκετά από τα σχετικά επιχερήματα.
και η τελική απάντηση του S.v.E.
(που εμφανίζεται πάνω-πάνω ως τελευταίο σχόλιο)
εμένα δε με πείθει καθόλου.

αυτή η εμμονή να αντιμετωπιστεί το software
(ακόμα και το F/OSS) ως "προϊόν"
συμβατό με καθιερωμένες οικονομικές θεωρίες
μπορεί να βολεύει να γίνεται ακαδημαϊκή δουλειά
σε οικονομικά θέματα, αλλά δεν είναι η μόνη σκοπιά.
το γεγονός ότι θα μπορούσε η οικονομική δρααστηριότητα
να μεταβληθεί σε "υπηρεσίες" αντί για "προϊόν"
γιατί τους φαίνεται τόσο εξωφρενικό
ώστε να μην το εξετάζουν καν;

-- zvr --
ΥΓ. το γενικό "όχι μόνο open-source, ισορροπία"
    προφανώς το προσυπογράφω κι εγώ -- αλλά όχι
    με αυτή την ανάλυση περί καρτέλ opensource.
--
-- zvr --