ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: Θεσσαλονίκη - open source ERP workshop

  • Subject: Re: Θεσσαλονίκη - open source ERP workshop
  • From: John Proios <john [ at ] snigel [ dot ] gr>
  • Date: Wed, 23 Feb 2011 17:51:49 +0200
Στις 23-02-2011, ημέρα Τετ, και ώρα 09:22 +0200, ο/η Ioannis Samoladas
έγραψε:
> Καλημέρα!
>
> Να προσθέσω κι εγώ ότι υπάρχει και η δυνατότητα φιλοξενίας από το
> Τμήμα Πληροφορικής στο ΑΠΘ.
> Στο Τμήμα υπάρχει ερευνητική ομάδα που ασχολείται ενεργά με το ΕΛΛΑΚ
> και θα μας ενδιέφερε να φιλοξενήσουμε ένα τέτοιο workshop.

Ορίστε. Τί το ψάχνουμε ?
Νομίζω ότι κλείσαμε.
Αποφασίζουμε ημερομηνίες και τα σχετικά και το κλείνουμε.

Εφόσον έχουμε τον χώρο να πούμε για ημερ/νία, θα πρότεινα 12/3.
Θα πρέπει να μας πείς βέβαια αν μπορούμε αυτήν την μέρα, από εσένα
εξαρτάτε περισσότερο.

πλοήγηση μηνυμάτων