ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: Most Significant Bugs List (σχετικών με τα ελληνικά)

  • Subject: Re: Most Significant Bugs List (σχετικών με τα ελληνικά)
  • From: Pantelis Koukousoulas <pktoss [ at ] gmail [ dot ] com>
  • Date: Fri, 22 Apr 2011 08:58:50 +0300
2011/4/21 Alexios Zavras <zvr+foss [ at ] zvr [ dot ] gr>:

> θα πρότεινα μια σελίδα στο wiki του ellak
> για να τα βρίσκει όποιος θέλει να ασχοληθεί
> όποτε θέλει, άσχετα με το πότε τα στέλνεις.

Η ιδέα για το blog post ήταν ότι θα μπορεί κάποιος που θέλει να ασχοληθεί
να γράψει απλά στο google "MSBL Ιουνίου" και να ξεκινήσει δουλειά.

Προς το παρόν φοβάμαι ότι θα είναι κάπως πολλή δουλειά το να ανανεώνω
ένα wiki page, δεδομένου ότι το post / email θα ανανεώνεται μια φορά το
μήνα ενώ ένα web page (wiki ή ό,τι άλλο) θα πρέπει να ανανεώνεται συνέχεια
για να είναι χρήσιμο. (Οι προσδοκίες δηλαδή του χρήστη είναι διαφορετικές).

Από εκεί και πέρα αν εσύ ή κάποιος άλλος πιστεύετε ό,τι σας βολεύει καλύτερα
και δε σας πειράζει η ανά μήνα ανανέωση, by all means feel free to copy & paste
οπουδήποτε, με τις ευλογίες μου. Το δικό μου (μικρό) κομμάτι της
δουλειάς (ιεράρχηση,
status tracking) θα είναι πάντα public domain εκ των πραγμάτων, οπότε φυσικά δεν
υπάρχει κανένα εμπόδιο.

Επίσης, αν ποτέ το project γνωρίσει μεγάλη επιτυχία και φτάσουμε στο σημείο
bugs να υποβάλλονται και να διορθώνονται διαρκώς (οπότε το "ανά μήνα" δε
θα έχει πια τόσο νόημα), θα μπορούμε να συζητήσουμε με κάποιο φορέα
(ακόμα και το ChaniaLUG) το στήσιμο ενός launchpad-style bugtracker που θα
κάνει αυτόματα monitor τους upstream bugtrackers που θα έχουν την πραγματική
πληροφορία (κάτι σαν "focused portal"). Αλλά προς το παρόν τίποτα από αυτά δεν
έχει νόημα πιστεύω όσο το bug-to-fix time φτάνει και σε χρόνια μέχρι στιγμής και
όσο έχουν υποβληθεί μόνο 3 bugs.

(To οποίο φαντάζομαι σημαίνει ότι ή οι κανόνες που έβαλα είναι υπερβολικά
περιοριστικοί, ή αυτό που γκρινιάζουν κάποιοι για το ΕΛΛΑΚ ότι "bugs bugs bugs
παντού, τίποτα δε δουλεύει" δεν έχει και τόση υπόσταση τελικά).

Χαιρετισμούς,
Παντελής

πλοήγηση μηνυμάτων