ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Παρουσίαση στο Συνέδριο ΕΛ/ΛΑΚ 2011: "Επιχειρείν με Ανοιχτό Λογισμικό"

  • Subject: Παρουσίαση στο Συνέδριο ΕΛ/ΛΑΚ 2011: "Επιχειρείν με Ανοιχτό Λογισμικό"
  • From: Dimitris Tsigos <tsigos [ at ] vtripgroup [ dot ] com>
  • Date: Thu, 26 May 2011 13:48:07 +0300

Αγαπητοί φίλοι,

Το περασμένο Σάββατο 21/5 ήμουν ομιλητής σε ημερίδα με θέμα "Επιχειρείν με Ανοιχτό Λογισμικό" που έγινε στο πλαίσιο του Συνεδρίου ΕΛ/ΛΑΚ 2011, http://conferences.ellak.gr/2011/ - Με την ευκαιρία θέλω να συγχαρώ θερμά τους οργανωτές!

Η παρουσίασή μου είναι διαθέσιμη στο http://www.slideshare.net/tsigos/entrepreneurship-and-floss - Θα χαρώ πολύ να λάβω σχόλια / παρατηρήσεις.

Όπως θα δείτε προτείνω τη χάραξη μια ελληνικής "Στρατηγικής ΕΛ/ΛΑΚ" με γνώμωνα την αυτόχθονη ανάπτυξη τεχνογνωσίας Vs την απόλυτη έμφαση στον μεταγλωττισμό ξένων συστημάτων, η οποία κατ'εμέ αποτελεί και μια έκφραση τεχνολογικού επαρχιωτισμού. Η στρατηγική αυτή πρέπει να υπάρχει βεβαίως στο πλαίσιο μιας αντίστοιχης Ευρωπαϊκής, στην οποία πρέπει να έχουμε λόγο.

Δημήτρης Τσίγκος

πλοήγηση μηνυμάτων