ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: Gcc 4.6 (Ubuntu)

Στις 3 Οκτωβρίου 2011 5:20 μ.μ., ο χρήστης Giorgos Keramidas
<keramida [ at ] ceid [ dot ] upatras [ dot ] gr> έγραψε:

> TBH, δεν έχει ιδιαίτερο νόημα, ακόμα κι αν μεταγλωττίζεις ένα πρόγραμμα
> με options για -static build.
>
> Παρακολουθώ το thread με ενδιαφέρον, αλλά ακόμα δεν έχω δει κάτι που να
> μοιάζει με proof-of-concept.  Μπορούμε να το δούμε;

Current status:

Στο α) με κάλυψε ο Κώστας

Το β) ήταν μια global μεταβλητή που μετά το free δεν την έκανα NULL σε
ένα σημείο και την επόμενη φορά που έμπαινε στη συνάρτηση το έβλεπε
initialized και το έκανε free κάνοντας corrupt το stack. Από τύχη δε
βάραγε μάλλον με τους προηγούμενους compilers αλλά το φελέκι μου 2
εκδόσεις του gcc σε δυο διαφορετικές αρχιτεκτονικές, πόσες είναι οι
πιθανότητες ? :P

Με το γ ακόμα δεν έχω βγάλει άκρη, τo έγραψα το προγραμματάκι, το
testαρα και δεν crashαρε πουθενά οπότε θέλει περισσότερο testing, όταν
το κάνω isolate θα το στείλω. Στη χειρότερη θα στείλω όλο τον κώδικα
(open είναι anyway) αλλά δείξτε οίκτο plz, θέλει δουλειά ακόμα για να
γίνει release. Για την ώρα με τη διόρθωση που του έκανα τρέχει μια
χαρά παντού, απλά μου έχει μείνει η περιέργεια.

--
GPG ID: 0xD21DB2DB
As you read this post global entropy rises. Have Fun ;-)