ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: Gcc 4.6 (Ubuntu)

Στις 3 Οκτωβρίου 2011 6:09 μ.μ., ο χρήστης Konstantinos Margaritis
<markos [ at ] codex [ dot ] gr> έγραψε:

> Μόνο τον τελευταίο μήνα έκανα report 4 Internal Compiler Errors του gcc 4.6,
> στο Debian -που μοιάζει με του Ubuntu καθώς χρησιμοποιούν αμφότερα το gcc-
> linaro tree τουλάχιστον σε ARM στο οποίο δουλεύω- μαζί με τα minimal testcases
> τους, οπότε ναι μην αγχώνεσαι, είναι συνηθισμένο. Σε σχέση με τον 4.4, και
> λιγότερο με τον 4.5, ο 4.6 είναι πολύ buggy ακόμη, δεν είναι τυχαίο που πολλά
> σοβαρά projects έχουν μείνει ακόμη σε 4.4.

Επειδή και με τον 4.5.2 είχα θέματα γι' αυτό πήγα προς τα εκεί και όχι
με δικό μου κώδικα αλλά γνωστά projects. Στο gentoo τα κάνουμε όλα
compile οπότε με το που παίξει bug στον gcc είναι ποιο πιθανό να το
πετύχεις. Πρόσφατα για παράδειγμα σε ένα πακέτο ο 4.5.2 δεν έκανε
generate το object και χρειαζόταν σε updates κλπ να γυρίζω σε 4.4.6 :P
Ε είδα το κουλό με το malloc pool corruption (που ακόμα δεν κατάλαβα
τι γίνεται), είδα και το άλλο που έπαιζε κανονικά αλλού και στον 4.6
βάραγε segfault και το πρώτο που μου ήρθε ήταν να ρωτήσω αν ουσιαστικά
η "παράδοση" συνεχίζεται...

> Πάντως, βάζεις μαζί ldflags και cflags σε object creation, καλύτερα διαχώρισέ
> τα. Δηλαδή, όταν παράγεις το .ο, τα $ldflags είναι αχρηστα. Και έχε υπόψιν σου
> ότι το Ubuntu χρησιμοποιεί gold ως linker οπότε και εκεί αλλάζουν αρκετά.

Το ξέρω ότι είναι άχρηστα και ο compiler τα αγνοεί κλπ (το λέω και
στην απάντησή μου στον Αλέξη), απλά έφτιαξα ένα προσωρινό scriptάκι να
κάνω compile και μου έκανε εντύπωση που ξαφνικά τον ήπιε.

Και πάλι ευχαριστώ !

--
GPG ID: 0xD21DB2DB
As you read this post global entropy rises. Have Fun ;-)