ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: Fwd: linux και τιμολόγια

2011/12/17  <perljpes [ at ] gmail [ dot ] com>:
> Εχει κανείς εμπειρία με την λειτουργία φορολογικού μηχανισμού σε linux?
> Από ότι έχω δεί υπάρχουν Τυπου Α και Τυπου Β Φορολογικοί μηχανισμοί.
>
> Από ότι έχω καταλάβει για τύπου Α εγκατάσταση την απαραίτητη έγκριση από
> το υπουργείο την διαθέτει το software του φορολογικού μηχανισμού, έτσι
> θεωρητικά μπορείς να τυπώνεις τιμολογια και από open office.(παρακαλώ
> διορθώστε με αν κάνω λάθος)
>
> Στην προσπάθειά μου χρησιμοποιησα το http://www.openeafdss.gr/ με έναν
> φορολογικό μηχανισμό της miKreleK, το όποιο όμως αν και κατα την
> [...]

Καλημέρα.

Θαρρώ, ο ελληνικός φορολογικός παραλογισμός θα έχει κουράσει
τον κ. Παναγιώτης Χρηστέα, μέσα από την ενασχόληση του με το OpenERP.

Μπορείς να δεις κάποια σχετικά videos εδώ:
http://vimeo.com/21104549
http://www.youtube.com/user/xrg0pen/videos

Από εκεί και μπρος θα μπορούσες να έρθεις σε επαφή μαζί του και να τον
ρωτήσεις αυτά που θες. Αν δε μάλιστα ενημερώσεις και την λίστα για να
μείνει και εδώ αυτή η γνώση θα ήταν πολύ καλό.

Αν δεν κάνω λάθος το OpenERP συνδέεται και με το OpenOffice/LibreOffice
για παραγωγή αναφορών οπότε πιθανώς και να σου κάνει αυτή η λύση.

Καλή τύχη,
Σοφοκλής