ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: Περί planet.ellak.gr (ενημέρωση)

Η άποψη μου ήταν να προσπεράσει το ζήτημα ο Σίμος και να μην ασχοληθεί, για
να μην πέσει στο επίπεδο των κλειδοκρατόρων και επίσημων φορέων του
ελεύθερου λογισμικού.

> Μπορεί η προσφορά τους να είναι μεγαλύτερη αλλά θα πρέπει πλέον σε αυτή
> την χώρα να ξεπεράσουμε κάποτε την μιζέρια, τους προσωπικούς μικροεγωισμούς
> και την βλαχομπαρόκ κουτοπονηριά και να αρχίσουμε να λειτουργούμε σαν
> κοινωνία.

+1

Καλό θα ήταν επίσης να μην προσβάλουμε τους βλάχους, αποδίδοντας τους
παρόμοιες συμπεριφορές.
Αν ο Ζάππας για παράδειγμα, συμπεριφερόταν με αυτό τον τρόπο, θα είχε
κλειδώσει το Ζάππειο και θα είχε πετάξει το κλειδί.
Αυτός, ίσως και να είχε το ηθικό δικαίωμα, γιατί το είχε πληρώσει το
μαγαζί. Οι σημερινοί κλειδοκράτορες που το βρήκαν το κλειδί;